• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Agency in a Convergent Media Economy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Agency in a Convergent Media Economy

ISBN-13: 9783659541322 / Angielski / Miękka / 2014 / 168 str.

Chakravarty Srirekha
Consumer Agency in a Convergent Media Economy Chakravarty Srirekha 9783659541322 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Agency in a Convergent Media Economy

ISBN-13: 9783659541322 / Angielski / Miękka / 2014 / 168 str.

Chakravarty Srirekha
cena 322,36 zł
(netto: 307,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 322,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Technology has brought about the convergence of media and telecommunications causing two distinct developments - consolidation of media organizations, and at the same time, the empowerment of end consumers. Thus, riding the wave of disruptive technologies, a new global economy is shaping up where end consumers are actively participating in the transformative process, leading media firms to devise unconventional business strategies to face newer market forces. Consumer Agency has then completely altered the media economy value chain, and is a major impacting factor in the way the media industry is conducting its business today. Designed to explore the emerging dynamics between the media industry and media consumers, this study finds that while consolidation is a market imperative and advantageous to the businesses involved, it does not lessen consumer agency, which rides independent of market forces. Conclusions on how consumer agency is impacting media economics, and the emerging profile of the new media consumer can benefit media organizations in drawing out future business strategy; and help consumer advocacy groups in understanding media industry motives.

Technology has brought about the convergence of media and telecommunications causing two distinct developments - consolidation of media organizations, and at the same time, the empowerment of end consumers. Thus, riding the wave of disruptive technologies, a new global economy is shaping up where end consumers are actively participating in the transformative process, leading media firms to devise unconventional business strategies to face newer market forces. Consumer Agency has then completely altered the media economy value chain, and is a major impacting factor in the way the media industry is conducting its business today. Designed to explore the emerging dynamics between the media industry and media consumers, this study finds that while consolidation is a market imperative and advantageous to the businesses involved, it does not lessen consumer agency, which rides independent of market forces. Conclusions on how consumer agency is impacting media economics, and the emerging profile of the new media consumer can benefit media organizations in drawing out future business strategy; and help consumer advocacy groups in understanding media industry motives.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659541322
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
168
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia