• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Constructionism in Practice: Designing, Thinking, and Learning in a Digital World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Constructionism in Practice: Designing, Thinking, and Learning in a Digital World

ISBN-13: 9780805819847 / Angielski / Twarda / 1996 / 360 str.

Kafai; Yasmin B. Kafai; Mitchel Resnick
Constructionism in Practice: Designing, Thinking, and Learning in a Digital World Kafai, Yasmin B. 9780805819847 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Constructionism in Practice: Designing, Thinking, and Learning in a Digital World

ISBN-13: 9780805819847 / Angielski / Twarda / 1996 / 360 str.

Kafai; Yasmin B. Kafai; Mitchel Resnick
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Describes a set of educational research projects at the MIT Media Laboratory, illustrating how new computational technologies can transform our conceptions of learning, education and knowledge. The book draws on real-world education experiments conducted in formal and informal contexts.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Computers & Technology
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805819847
Rok wydania:
1996
Ilość stron:
360
Waga:
0.69 kg
Wymiary:
23.88 x 15.29 x 2.9
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"...examples of highly innovative computer technology (e.g., individually programmable LOGO brincks) are presented in considerable detail."
—Contemporary Psychology

"...the very broad spectrum of the discussed issues guarantees that this book will be useful and informative for a broad audience of social scientists, educators, and programming designers, as well as all who are interested in designing learning environments that promote creativity, motivation, sense of community, and agency in the participants....it is easy and fun to read."
—Journal of Educational Computing Research

"...is a valuable collecton of essays written by MIT Media Lab faculty and students. The collection succeeds in providing an insighful look at developments in student-centered learning in science, mathematics engineering, and technology."
—Technical Communication Quarterly

Contents: Y.B. Kafai, M. Resnick, Introduction. Part I:Perspectives in Constructionism. S. Papert, A Word for Learning. E. Ackermann, Perspective-Taking and Object Construction: Two Keys to Learning. A.A. Brandes, Elementary School Children's Images of Science. Part II:Learning Through Design. Y.B. Kafai, Learning Design by Making Games: Children's Development of Design Strategies in the Creation of a Complex Computational Artifact. Y.B. Kafai, Electronic Play Worlds: Gender Differences in Children's Constructions of Video Games. G. Gargarian, The Art of Design. R. Sargent, M. Resnick, F. Martin, B. Silverman, Building and Learning with Programmable Bricks. Part III:Learning in Communities. A. Shaw, Social Constructionism and the Inner City: Designing Environments for Social Development and Urban Renewal. A. Bruckman, M. Resnick, The MediaMOO Project: Constructionism and Professional Community. M. Evard, A Community of Designers: Learning Through Exchanging Questions and Answers. P.K. Hooper, "They Have Their Own Thoughts": A Story of Constructionist Learning in an Alternative African-Centered Community School. Part IV:Learning About Systems. M. Resnick, New Paradigms for Computing, New Paradigms for Thinking. U. Wilensky, Making Sense of Probability Through Paradox and Programming: A Case Study in a Connected Mathematics Framework. F.G. Martin, Ideal and Real Systems: A Study of Notions of Control in Undergraduates Who Design Robots.

Yasmin B. Kafai, Mitchel Resnick

Kafai, Yasmin B. Yasmin Kafai is Professor of Learning Sciences at ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia