• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Constructing Identities in Online Communities of Practice: A Case Study of Online Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Constructing Identities in Online Communities of Practice: A Case Study of Online Learning

ISBN-13: 9783039111053 / Angielski / Miękka / 2008 / 267 str.

Kajee, Leila
Constructing Identities in Online Communities of Practice: A Case Study of Online Learning Kajee, Leila 9783039111053 Verlag Peter Lang - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Constructing Identities in Online Communities of Practice: A Case Study of Online Learning

ISBN-13: 9783039111053 / Angielski / Miękka / 2008 / 267 str.

Kajee, Leila
cena 289,55
(netto: 275,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book is located at the interface of online learning within a context of English language studies and academic literacy and is underpinned, from a critical theoretical perspective, by an understanding of the implications of the digital divide for developing countries worldwide. The work is an exploration of online learning in an undergraduate English language and academic literacy classroom at a university in South Africa, and theorises the need for technology in developing countries as a means of social inclusion. The aim is to explore the extent to which communities of practice are enabled in an online environment, among English non-mother tongue speakers from technologically under-resourced backgrounds. This study examines the extent to which the students participate, negotiate meaning, and construct identities in online spaces.
From a sociocultural perspective this book locates learning as a form of interaction and co-participation, and argues that learning occurs within specific contexts, hence the focus on how individuals become members of communities of practice ."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Computers > General
Education > Adult & Continuing Education
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Verlag Peter Lang
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783039111053
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
267
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
15.3 x 22.5 x 1.7
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: The aim and context - The terrain of online learning: a local and global perspective - Theorising learning, communities of practice, literacies, and identity - The research design and methodology - Electronic literacy as a social practice: issues of ICT access, proficiency, and practice - Making meaning: Negotiation, participation and identities in online communities of practice - Online communities of practice: From disadvantage to empowerment.

The Author: Leila Kajee has been involved in English language teaching for over 21 years in South Africa, primarily at tertiary level, and most recently at the University of the Witwatersrand and the University of Johannesburg. She has also been involved in teacher training, where she introduced teacher-trainees to the use of electronic and digital technologies in the English language classroom. Leila Kajee has presented papers at conferences in South Africa and internationally, in the field of online learning, as well as written journal articles in the field. She completed her Ph.D. in Education, focusing on the construction of online identities of university students from technologically under-resourced backgrounds.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia