• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Constitutionalising Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Constitutionalising Social Media

ISBN-13: 9781509953707 / Angielski / Twarda / 2022 / 352 str.

Edoardo Celeste; Perry Keller; Amélie Heldt
Constitutionalising Social Media Edoardo Celeste Perry Keller Am 9781509953707 Hart Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Constitutionalising Social Media

ISBN-13: 9781509953707 / Angielski / Twarda / 2022 / 352 str.

Edoardo Celeste; Perry Keller; Amélie Heldt
cena 458,33
(netto: 436,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 446,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Prawo i administracja
Kategorie BISAC:
Law > Computer & Internet
Law > Media & the Law
Law > Constitutional
Wydawca:
Hart Publishing
Seria wydawnicza:
Hart Studies in Information Law and Regulation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781509953707
Rok wydania:
2022
Numer serii:
001243467
Ilość stron:
352
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

1. Introduction Edoardo Celeste (Dublin City University, Ireland), Amélie Heldt (Leibniz Institute for Media Research, Germany) and Clara Iglesias Keller (WZB Berlin Social Science Center, Germany) PART 1 SOCIAL MEDIA AS A MODERN PUBLIC SQUARE 2. Social Media and Protest: Contextualising the Affordances of Networked Publics Tetyana Lokot (Dublin City University, Ireland) 3. The Rise of Social Media in the Middle East and North Africa: A Tool of Resistance or Repression? Amy Kristin Sanders (University of Texas at Austin, USA) 4. Legal Framings in Networked Public Spheres: The Case of Search and Rescue in the Mediterranean Veronica Corcodel (Universidade Nova de Lisboa, Portugal) 5. Social Media and the News Industry Alessio Cornia (Dublin City University, Ireland) PART 2 FUNDAMENTAL RIGHTS AND PLATFORMS’ GOVERNANCE 6. Structural Power as a Critical Element of Social Media Platforms’ Private Sovereignty Luca Belli (FGV Direito Rio de Janeiro, Brazil) 7. No Place for Women: Gaps and Challenges in Promoting Equality on Social Media Mariana Valente (University of St Gallen, Switzerland) 8. Social Media, Electoral Campaigns and Regulation of Hybrid Political Communication: Rethinking Communication Rights Eugenia Siapera and Niamh Kirk (both at University College Dublin, Ireland) 9. Data Protection Law: Constituting an Effective Framework for Social Media? Moritz Hennemann (Universität Passau, Germany) PART 3 STATES AND SOCIAL MEDIA REGULATION 10. Regulatory Shift in State Intervention: From Intermediary Liability to Responsibility Giancarlo Frosio (Queen's University Belfast, UK) 11. Government–Platform Synergy and its Perils Niva Elkin-Koren (Tel-Aviv University, Israel) 12. Social Media and State Surveillance in China: The Interplay between Authorities, Businesses and Citizens Yuner Zhu (City University of Hong Kong) 13. The Perks of Co-Regulation: An Institutional Arrangement for Social Media Regulation? Clara Iglesias Keller (WZB Berlin Social Science Center, Germany) PART 4 CONSTITUTIONALISING SOCIAL MEDIA 14. Changing the Normative Order of Social Media from Within: Supervisory Bodies Wolfgang Schulz (Leibniz-Institute for Media Research, Germany) 15. Content Moderation by Social Media Platforms: The Importance of Judicial Review Amélie P Heldt (Leibniz-Institute for Media Research, Germany) 16. Digital Constitutionalism: In Search of a Content Governance Standard Edoardo Celeste (Dublin City University, Ireland), Nicola Palladino (Trinity College Dublin, Ireland), Dennis Redeker (University of Bremen, Germany) and Kinfe Yilma (Addis Ababa University, Ethiopia)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia