• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Conscience Economy: How a Mass Movement for Good Is Great for Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Conscience Economy: How a Mass Movement for Good Is Great for Business

ISBN-13: 9781629560120 / Angielski / Twarda / 2014 / 216 str.

Steven Overman
Conscience Economy: How a Mass Movement for Good Is Great for Business Steven Overman 9781629560120 Bibliomotion - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Conscience Economy: How a Mass Movement for Good Is Great for Business

ISBN-13: 9781629560120 / Angielski / Twarda / 2014 / 216 str.

Steven Overman
cena 140,54
(netto: 133,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 135,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

A generation of people around the world, from Boston to Bangkok, from New York to New Delhi, are making everyday choices in ways that defy traditional logic. They are judging where and how their clothes were made, not just how they fit. They are thinking global but buying local. They are spending their money and their time, forming loyalties, casting votes and even enjoying entertainment based increasingly upon their desire to make a positive impact on others and the world around them. This new generation believes they can and must make the world better, and they expect business and government to get with the program. The implications of the Conscience Economy are not "soft." Ignore it, and your consumer or voter base will rebel, using a host of free tools and cheap connectivity to spread their rejection to peers around the world in real time. Leverage it, and Conscience Culture is a wellspring of financial upside. The Conscience Economy is the must-read guide to this unprecedented shift in human motivation and behavior. Author Steven Overman, Chief Marketing Officer for Kodak, provides context, inspiration and some basic tools to help readers reframe how they evolve and grow whatever it is they lead--whether it's a community, a business, a product, or a marketing campaign. From the boardroom to the startup loft, from the State Department to the pulsing marketplaces of the developing world, The Conscience Economy will help international leaders, influencers, investors and decision-makers to manage, innovate and thrive in a new world where "doing good" matters as much as "doing well."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Economic Development
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Free Enterprise & Capitalism
Wydawca:
Bibliomotion
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781629560120
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
216
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.84 x 14.48 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

Foreword by Louis Rossetto, Introduction: Good Is the New Bad, 1. From Conscious to Conscience, 2. The Big Wake?Up Call, 3. The Culture of Conscience, 4. The Cult of Brand Belief, 5. The Death of CSR, 6. The Death of Marketing, 7. Collective Innovation, 8. The New Accountability, 9. What You See Is What You Get, Notes, References, Index, Acknowledgments, About the Author

Overman, Steven



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia