• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Conjoint Measurement: Methods and Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Conjoint Measurement: Methods and Applications

ISBN-13: 9783540714033 / Angielski / Twarda / 2007 / 384 str.

Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber
Conjoint Measurement: Methods and Applications Gustafsson, Anders 9783540714033 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Conjoint Measurement: Methods and Applications

ISBN-13: 9783540714033 / Angielski / Twarda / 2007 / 384 str.

Anders Gustafsson; Andreas Herrmann; Frank Huber
cena 524,53
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This fascinating book covers all the recent developments in conjoint analysis. Leading scientists present different aspects of the theory and applications of this technique. A wide variety of models, techniques, and applications are discussed, including normative models that maximize return, extension of choice-based conjoint simulations, latent class, hierarchical Bayes modeling, new choice simulators, and normative models for representing competitive actions and reactions (based on game theory).

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Statystyka gospodarcza
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540714033
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
384
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
23.72 x 16.51 x 2.59
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

From the reviews:

"The aim of this book is to reflect the substantial research and recent developments done in Conjoint Analysis. Leading scientists present theory, models and applications to marketing and business research. This book of 21 essays contains latest developments in conjoint modeling, a number of comparisons and cross validation studies." (Edward M. Psyadlo, Zentralblatt MATH, Vol. 1059 (10), 2005)

Conjoint Analysis as an Instrument of Market Research Practice.- Measurement of Price Effects with Conjoint Analysis: Separating Informational and Allocative Effects of Price.- Market Simulation Using a Probabilistic Ideal Vector Model for Conjoint Data.- A Comparison of Conjoint Measurement with Self-Explicated Approaches.- Non-geometric Plackett-Burman Designs in Conjoint Analysis.- On the Influence of the Evaluation Methods in Conjoint Design - Some Empirical Results.- Evolutionary Conjoint.- The Value of Extent-of-Preference Information in Choice-Based Conjoint Analysis.- A Multi-trait Multi-method Validity Test of Partworth Estimates.- Conjoint Preference Elicitation Methods in the Broader Context of Random Utility Theory Preference Elicitation Methods.- Conjoint Choice Experiments: General Characteristics and Alternative Model Specifications.- Optimization-Based and Machine-Learning Methods for Conjoint Analysis: Estimation and Question Design.- The Combinatorial Structure of Polyhedral Choice Based Conjoint Analysis.- Using Conjoint Choice Experiments to Model Consumer Choices of Product Component Packages.- Latent Class Models for Conjoint Analysis.- A Generalized Normative Segmentation Methodology Employing Conjoint Analysis.- Dealing with Product Similarity in Conjoint Simulations.- Sales Forecasting with Conjoint Analysis by Addressing Its Key Assumptions with Sequential Game Theory and Macro-Flow Modeling.

Anders Gustafsson teaches service quality management at Karlstad University, Sweden. He is a research leader at the Service Research Center, working on topics such as technology readiness, user-driven service development, and customer orientation.

Gustafsson, Anders Anders Gustafsson teaches service quality manageme... więcej >
Herrmann, Andreas Chairman of the board of management of AUDI AG... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia