• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Conceptualizing Customer Engagement and Attracting New Prospects : A Case Study of a New Bank in Thailand » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Conceptualizing Customer Engagement and Attracting New Prospects : A Case Study of a New Bank in Thailand

ISBN-13: 9786202010337 / Angielski / Miękka / 2017 / 188 str.

Pichate Benjarongrat; Mark Neal
Conceptualizing Customer Engagement and Attracting New Prospects : A Case Study of a New Bank in Thailand Benjarongrat, Pichate; Neal, Mark 9786202010337 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Conceptualizing Customer Engagement and Attracting New Prospects : A Case Study of a New Bank in Thailand

ISBN-13: 9786202010337 / Angielski / Miękka / 2017 / 188 str.

Pichate Benjarongrat; Mark Neal
cena 290,98
(netto: 277,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 290,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Customer engagement means so much to the future of almost all commercial companies. It is more complex than ever before and there has been a dramatic change in how customer service takes place. There are many changes taking place; globalization, advanced technology, a tougher competitive environment, more knowledgeable and sophisticated customers are just some of the shifts occurring in the business climate. However there is limited evidence integrating the effects of the variables simultaneously, thus producing a complete picture of the alignment of corporate culture and values, internal branding, and client relationships with customer satisfaction to create customer engagement. A full understanding of management and employee commitment to personal service effectiveness and brand values to create customer satisfaction and subsequent customer engagement requires an examination of the antecedents but there is no single empirical study so far. This study, therefore, endeavors to fill this gap by finding an effective methodology to engage existing customers and at the same time attract new customers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786202010337
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
188
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Pichate Benjarongrat,Academic: Bachelor of Engineering (B.Eng) RMUT, M.B.A. Sasin of Chulalongkorn University, D.B.A. Asian Institute of Technology(AIT).Work Experience:Gestetner, Unilever, Seagram, Kimberly-Clark, Bestfoods, Makro, Boots Retails, Tisco Bank, SEAC (Affiliate to Stanford University, Center for professional Development).

Neal, Mark Mark Neal is the VP of digital marketing at a Chic... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia