• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Concepts of Quality Connected to Social Media and Emotions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Concepts of Quality Connected to Social Media and Emotions

ISBN-13: 9783658288662 / Angielski / Miękka / 2020 / 222 str.

Denisa Elena Vlad
Concepts of Quality Connected to Social Media and Emotions Denisa Elena Vlad 9783658288662 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Concepts of Quality Connected to Social Media and Emotions

ISBN-13: 9783658288662 / Angielski / Miękka / 2020 / 222 str.

Denisa Elena Vlad
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Sustainable Management, Wertsch?pfung Und Effizienz
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658288662
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
000833028
Ilość stron:
222
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Quality of Products and Services.- The Influence of Social Media on the Consumers‘ Expectations.- Importance of Information in Social Media.- Influence of Emotional Attachment on the Relationship With the Brand.- Post-truth and Fake News and How They Relate to Human Emotions.-
Consumer Behavior in the Online Environment​.

Denisa Elena Vlad holds a doctoral degree in Economics (2017), obtained at Bucharest University of Economic Studies in Romania. She works for a private banking-service in Romania and is responsible for marketing and communication. She has experience as an event manager in planning business and lifestyle events, conferences, but also in sales, support and service quality.​

Denisa Elena Vlad highlights the influence of social media and emotions on the consumer and his perception of the quality of products. She brings attention to new popular concepts like “post-truth” and “fake news” as well as the relationship between these concepts and human emotions. The author defines the concept of quality and highlights its subjectivity, clarifying the influence of social media by creating expectations among all consumers and how their emotions reconfigure business and all information presented online.


Contens

  • Quality of Products and Services
  • The Influence of Social Media on the Consumers‘ Expectations
  • Importance of Information in Social Media
  • Influence of Emotional Attachment on the Relationship With the Brand
  • Post-truth and Fake News and How They Relate to Human Emotions
  • Consumer Behavior in the Online Environment


Target Groups

  • Lectures and students of Business Administration, Marketing and Consumer Behavior
  • Professionals from fields such as Business, Market Research, Marketing and Business Strategy
   
The Author

Denisa Elena Vlad holds a doctoral degree in Economics (2017), obtained at Bucharest University of Economic Studies in Romania. She works for a private banking-service in Romania and is responsible for marketing and communication. She has experience as an event manager in planning business and lifestyle events, conferences, but also in sales, support and service quality.
​



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia