• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Complex Modeling of Consumer Behavior: Agent-Based Marketing Science » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Complex Modeling of Consumer Behavior: Agent-Based Marketing Science

ISBN-13: 9784431548737 / Angielski / Twarda / 2025 / 294 str.

Makoto Mizuno
Complex Modeling of Consumer Behavior: Agent-Based Marketing Science Mizuno, Makoto 9784431548737 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Complex Modeling of Consumer Behavior: Agent-Based Marketing Science

ISBN-13: 9784431548737 / Angielski / Twarda / 2025 / 294 str.

Makoto Mizuno
cena 524,53 zł
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 524,53 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book reports what progress is being and should be made in marketing science by social complexity science through such means as agent-based modeling and complex networks, which is seldom addressed by books reviewing the state of the art of marketing research or marketing science. Recently, as the penetration of brand-new communication technologies such as social media or mobile phones is connecting consumers more tightly than ever, marketers should understand and harness complex social interactions between consumers as well as between consumers and firms. Traditional marketing science does not sufficiently capture such phenomena; hence, the emerging alternative approaches are reflecting advances in social complexity science. The aim of this book is to give an overview of these newly emerging research trends, focusing mainly on the following three topics: diffusion of new products, choice and relationship with existing brands and marketing communication including consumers word-of-mouth. These topics have attracted a lot of attention among marketers in particular in rapidly growing markets such as hi-tech or services, where consumers mutual interaction and their bounded-rational behavior play critical roles. The prospective readers of this book include researchers, graduate students and practitioners with high expertise (e.g. data scientists) in both marketing/consumer research areas and complexity science areas such as computer science, physics and mathematical social science. The book serves as a bridge by providing the evolving knowledge on social complexity modeling for marketing researchers and the accumulated knowledge on marketing/consumer research for complexity researchers. In addition to reviewing previous and ongoing studies, this book offers the agenda for future researchers to discuss what problems have not been solved yet and need social complexity science approaches."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Commerce
Business & Economics > Economics - Theory
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Evolutionary Economics and Social Complexity Science
Język:
Angielski
ISBN-13:
9784431548737
Rok wydania:
2025
Wydanie:
2022
Ilość stron:
294
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Introduction.- Part I: New product diffusion.- Chapter 2. Diffusion on a real personal network.- Chapter 3. Diffusion on complex networks.- Part II: Choice of existing brands.- Chapter 4. Choice of TV channel.- Chapter 5. Customer relation with a service firm.- Part III: Marketing communication.- Chapter 6. Word-of-mouth on the social media.- Chapter 7. Consumer-generated advertising.- Chapter 8. Agenda for future researches.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia