• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Competitive Agility - Revisited: Business Strategy of Competition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Competitive Agility - Revisited: Business Strategy of Competition

ISBN-13: 9781537571416 / Angielski / Miękka / 2016 / 372 str.

Anonymous
Competitive Agility - Revisited: Business Strategy of Competition Anonymous 9781537571416 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Competitive Agility - Revisited: Business Strategy of Competition

ISBN-13: 9781537571416 / Angielski / Miękka / 2016 / 372 str.

Anonymous
cena 95,78
(netto: 91,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 95,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Companies fight, few win, few lose, and they can't use any tactics for rights in the market but have to win the customers using allowed rules of the game. They have to survive, win, test, study and grow in the markets. It is not an easy game to defeat the competitors because they bring with them many challenges and risks to stop the firms but if they overcome they can survive or they can even shut down the shop to exit the business. Many competitors have closed their rivals' business and the competition is there to evade your survival in the market. Some tactics are so powerful that if stupid competitors respond to them they can put an end to their existence. Firms left within months of their starting when Nokia operated in its initial years throwing a new product every month and at impossible low prices. They would cut the prices, not meet the costs and close the brand. Or they would sell under fake Nokia and surrender to the watchers of the market when caught. Survival of firms is a key need when competitors are throwing challenges in the market. Before responding the companies should analyse and predict the outcomes, if unfavourable they should prepare a contingency plan to back the risk or get an alternative plan in the market already working before launching an attack on the competition. A response should be well-planned and strategies must be lined along the competition with alternative solutions and counter-responses in them if rivals send a blue. Most of them should be visible to the competitors because that helped evade the counter response or counter attack for the response. This is anyway retaliation or reaction hence a repeated response game is not preferable for the players so they should avoid avoiding loss of business. If they don't win customers they cant conduct business and lose to the competition anyway, so it is better to lose to the competition sometimes initially without doing or saying anything.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781537571416
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
372
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.96
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia