• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Competitive Advantage and Customer Satisfaction in Health Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Competitive Advantage and Customer Satisfaction in Health Industry

ISBN-13: 9783838387543 / Angielski / Miękka / 2010 / 144 str.

Thilagavathi Krishnan;Shankar Chelliah;Jayaraman Munusamy
Competitive Advantage and Customer Satisfaction in Health Industry Thilagavathi Krishnan, Shankar Chelliah, Jayaraman Munusamy 9783838387543 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Competitive Advantage and Customer Satisfaction in Health Industry

ISBN-13: 9783838387543 / Angielski / Miękka / 2010 / 144 str.

Thilagavathi Krishnan;Shankar Chelliah;Jayaraman Munusamy
cena 264,53 zł
(netto: 251,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,53 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Health-care industry as one of the fastest growing industry in Malaysia has to cope with the pressure of demographic changes, aging population, emergence of new technologies and expectation of great quality of service in order to be competitive. As the Malaysian government is promoting medical tourism, the number of private hospitals increase and the competition also hardens. This study is designed to analyze the factors that contribute to the relationship between competitive advantage and customer satisfaction in private hospitals. The outcome of the hypothesis testing explains that service personnel service quality gives great customer satisfaction. Whereas other factors such as cheaper cost, good infrastructure, support personnel service, health program and new medical service doesn't show any significant relationship between competitive advantage and customer satisfaction in private hospitals. The outcome of this study gives theoretical and practical implications.

Health-care industry as one of the fastest growing industry in Malaysia has to cope with the pressure of demographic changes, aging population, emergence of new technologies and expectation of great quality of service in order to be competitive. As the Malaysian government is promoting medical tourism, the number of private hospitals increase and the competition also hardens. This study is designed to analyze the factors that contribute to the relationship between competitive advantage and customer satisfaction in private hospitals. The outcome of the hypothesis testing explains that service personnel service quality gives great customer satisfaction. Whereas other factors such as cheaper cost, good infrastructure, support personnel service, health program and new medical service doesnt show any significant relationship between competitive advantage and customer satisfaction in private hospitals. The outcome of this study gives theoretical and practical implications.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838387543
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
144
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia