• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Competitive Advantage, Strategy and Innovation in Africa: Issues and Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Competitive Advantage, Strategy and Innovation in Africa: Issues and Applications

ISBN-13: 9781032307190 / Angielski

Mohammed El Amine Abdelli; Nawal Chemma; Soudani Ahlem
Competitive Advantage, Strategy and Innovation in Africa: Issues and Applications Mohammed El Amine Abdelli Nawal Chemma Soudani Ahlem 9781032307190 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Competitive Advantage, Strategy and Innovation in Africa: Issues and Applications

ISBN-13: 9781032307190 / Angielski

Mohammed El Amine Abdelli; Nawal Chemma; Soudani Ahlem
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edited collection discusses various methods by which a firm can create a competitive advantage in a dynamic situation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Strategic Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032307190

Part 1: Entrepreneurial Orientation, innovations and competitive advantages   Chapter 1: Entrepreneurial Orientation and SMEs Upgrading Trajectory for Edible Oil Suppliers: The Mediating Roles of Organizational Culture and Business Environment Dynamics   Chapter 2: A study of innovations and creativities as a competitive advantages strategy in the context of i-Sustainability Plus theory via an African cultural approach   Chapter 3: An African cultural study of proximity learning, competitive intelligence, cultural sustainability/synergy and 7PS model as an innovative infrastructure through the 5th wave and DCT theories   Part 2: Case studies and future agenda   Chapter 4: Determinants of Category Management: Test of the Easy Shopping Mediating Role between Efficient Assortments and Shopping Time   Chapter 5: A Framework for Analyzing the Link between Innovation and Employment: Evidence from Firm-Level Data in Selected African and Asian Countries   Chapter 6: The duality of digital innovation and sustainable development in MENA countries   Chapter 7: Industrial Value Co-creation: Lessons from Manufacturing Industries in Tanzania   Chapter 8: Addressing the Challenges of Entrepreneurship and Innovation in Nigeria: The Roles of Tertiary Education

Mohammed El Amine Abdelli is a Visiting Researcher at University of Salamanca, Spain and Member of Laboratory LEGO, University of Brest, France.

Nawal Chemma is an Associate Professor at the University of Relizane, Algeria.

Soudani Ahlem is a Professor of Economics, Business and Management at the University of Guelma, Algeria.

Samir B. Maliki is currently Visiting Professor at the Univeristy of Brest in France and a Professor of Economics and Business at the University of Tlemcen, Algeria.

Gurmeet Singh is currently working as Professor and Head in School of Business & Management at the University of the South Pacific in Fiji.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia