• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Competition in Higher Education Branding and Marketing: National and Global Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Competition in Higher Education Branding and Marketing: National and Global Perspectives

ISBN-13: 9783319864228 / Angielski / Miękka / 2018 / 254 str.

Antigoni Papadimitriou
Competition in Higher Education Branding and Marketing: National and Global Perspectives Papadimitriou, Antigoni 9783319864228 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Competition in Higher Education Branding and Marketing: National and Global Perspectives

ISBN-13: 9783319864228 / Angielski / Miękka / 2018 / 254 str.

Antigoni Papadimitriou
cena 100,84
(netto: 96,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,35
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Comparative
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319864228
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
254
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

 

​Chapter 1. Introduction

Chapter 2. Pathways from academe to industry: An empirical analysis of academic marketing to prospective students

Chapter 3. Marketing Context and Branding Content of Private Universities in Chile and Mexico

Chapter 4. Brand communication in Flemish higher education: A comparison between types of institutions

Chapter 5. Using a mixed methods approach to examine the (re)imaging of higher education institutions in the Western Balkans<

Chapter 6. Branding and the Search for Competitive Advantage in the Field of Mozambican Higher Education through the Use of Websites

Chapter 7. The impacts of educational brand on students’ decision to enroll through advertising brochures for Higher Education Institutions in Surabaya Indonesia

Chapter 8. The Notion of Branding in the Higher Education Sector: The Case of Hong Kong

Chapter 9. Alumni Engagement in Higher Education: A Matter of Marketing and Leveraging Social Identities

Chapter 10. Branding by Proxy? How hubs market (or not) higher education systems globally: the example of Qatar

Chapter 11. Higher Education Institutional Rankings: Evaluating Their Credibility for Branding and Marketing

Chapter 12. Conclusions and Reflections on Branding and Marketing in Higher Education


Antigoni Papadimitriou is Assistant Professor of Leadership in the Division of Public Safety Leadership at the School of Education, Johns Hopkins University, USA. Her current research focuses on higher education branding and marketing as well as in leadership, innovation, and community development. 

This volume provides a critical examination of branding and marketing in higher education from national, regional, and global perspectives. Contributors with expertise in higher education, sociology, comparative and international education, marketing, rankings, and educational philanthropy use novel theoretical frameworks and cases from Africa, Asia, Europe, Latin America, and the US to map the brandscape of higher education. Empirical cases and literature analysis show that brand building is becoming a deliberate goal for higher education. This book illustrates student-institution dynamics, as well as the critical role of policy and professionalization to support branding and marketing strategies in higher education in relation to equity. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia