• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Community Media Sustainability Guide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Community Media Sustainability Guide

ISBN-13: 9781492892915 / Angielski / Miękka / 2013 / 90 str.

U. S. Agency for Internation Development; U. S. Agency for Internation Development
Community Media Sustainability Guide U. S. Agency for Internatio Development U. S. Agency for Internatio Development 9781492892915 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Community Media Sustainability Guide

ISBN-13: 9781492892915 / Angielski / Miękka / 2013 / 90 str.

U. S. Agency for Internation Development; U. S. Agency for Internation Development
cena 71,80
(netto: 68,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 71,60
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Community media are now widely recognized by governments and the international development community both for their reach and for their practices, that is, the ways in which they reach people. Recognition has led more and more governments (sometimes reluctantly, under pressure to democratize) to introduce laws and regulations that include community media. What this means is that community media are increasingly being shaped and defined within mainstream systems, as a "third" tier of media. Community media are being defined in relation to the "first" and "second" tiers of commercial and public media. This is a shift from the past in which community media developed in opposition to the mainstream, to represent and give voice to oppressed, marginalized and excluded communities. In fact, one of the defining features of community media was is its origins in people's struggles against oppressive regimes, poverty and exploitation. There are many examples of community media of all kinds that have operated illegally and been closed down by repressive governments, sometimes using violence. The new era of recognition and value owes a huge debt to decades of work by thousands of community media pioneers and activists, whose voices can be heard in the new policies and laws being drafted. The Community Media Sustainability Guide explores some of the challenges and issues facing community media in the 21st century. It is designed to be of value to community media practitioners and to donors, trainers, consultants and others who provide support to community media in a changing environment. We draw on research and experiences of community media from all over the world to provide different perspectives on sustainability and suggestions as to how to achieve it. We focus on financial sustainability. This is not because we believe that success with funding and finance automatically results in sustainable community media, but because funding and finance are a major concern. Financial sustain-ability is a particular concern in developing countries, where community media play a crucial and often life-saving role, and where their fortunes are so often tied to international donor support. The crunch comes when donors withdraw support. Ideally, this should be when the media are able to fund their own operations, but withdrawal schedules are usually set in moments of optimism when contracts are signed and tend to be based on promises of sustainability rather than on thorough planning and practical experience."


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > International Relations - General
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781492892915
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
90
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 0.48
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia