• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Community Colleges and the Access Effect: Why Open Admissions Suppresses Achievement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Community Colleges and the Access Effect: Why Open Admissions Suppresses Achievement

ISBN-13: 9781137336002 / Angielski / Twarda / 2014 / 260 str.

Juliet Lilledahl Scherer; Mirra Leigh Anson
Community Colleges and the Access Effect: Why Open Admissions Suppresses Achievement Scherer, J. 9781137336002 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Community Colleges and the Access Effect: Why Open Admissions Suppresses Achievement

ISBN-13: 9781137336002 / Angielski / Twarda / 2014 / 260 str.

Juliet Lilledahl Scherer; Mirra Leigh Anson
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Taking on the cherished principle that community colleges should be open to all students with a high school education, Scherer and Anson argue that open access policies and lenient federal financial aid laws harm students and present the case for raising the minimum requirements for community college entry.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Fiction > Science Fiction - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137336002
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Ilość stron:
260
Waga:
5.33 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

"Every reader will find this book provocative, many disturbing, and some heretical - all good reasons that every educator should read it. Scherer and Anson have opened to public discussion the most-talked-about, closed-door debate that is now occurring on community college campuses: who can legitimately benefit from higher education, how can colleges best use their resources to maximize educational achievement, and how can we better serve those for whom a college degree or certificate is not the best option? It is past time that these questions received open review, and Community Colleges and the Access Effect can serve as the perfect catalyst for this critical discussion." - Kent Farnsworth, President Emeritus, Crowder College, USA, and author of Grassroots School Reform

'A provocative and productive read in which the authors challenge the traditions and current conventions of open-access colleges, and sow the seeds of discourse and reform. Community Colleges and the Access Effect is well-researched and an invaluable resource for practitioners, leaders, and policymakers in developing a 'big picture' course for developmental education and community college improvement.' - D. Patrick Saxon, Associate Professor and Director, Developmental Education Administration Doctoral Program, Sam Houston State University, USA, and coauthor of Attaining Excellence in Developmental Education: Research-Based Recommendations for Administrators

Introduction 1. Open Access in Higher Education 2. The Trouble in Tucson 3. The Price of Completion at Any Cost 4. The Perils of Paying for Performance 5. The Revenue Reality 6. Honoring the Letter and Spirit of Federal Student Aid 7. The Disabilities Dilemma 8. The Access Effect 9. Creating a New Admission Standard 10. Providing Meaningful Postsecondary Options 11. The Equity/Excellence Enrosque 12. The Impact of Global Competition 13. Restoring America's Culture of Learning

Author Juliet Lilledahl Scherer: Juliet Scherer is Professor of English at St. Louis Community College, USA. Author Mirra Leigh Anson: Mirra Anson is the Director of Upward Bound at the Center for Diversity and Enrichment, University of Iowa, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia