• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Community-Based Ethnography: Breaking Traditional Boundaries of Research, Teaching, and Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Community-Based Ethnography: Breaking Traditional Boundaries of Research, Teaching, and Learning

ISBN-13: 9780805822915 / Angielski / Miękka / 1997 / 232 str.

Ernie T. Stringer; Ernest T. Stringer; Mary Frances Agnello
Community-Based Ethnography: Breaking Traditional Boundaries of Research, Teaching, and Learning Stringer, Ernest T. 9780805822915 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Community-Based Ethnography: Breaking Traditional Boundaries of Research, Teaching, and Learning

ISBN-13: 9780805822915 / Angielski / Miękka / 1997 / 232 str.

Ernie T. Stringer; Ernest T. Stringer; Mary Frances Agnello
cena 243,84
(netto: 232,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Written by a professor and his ten students, this book explores their attempts to come to grips with fundamental issues related to writing narrative accounts purporting to represent aspects of people's lives. The fundamental project, around which their explorations in writing textual accounts turned, derived from the editor's initial ethnographic question: Tell me about the previous] class we did together? This proved to be a particularly rich exercise, bringing into the arena all of the problems related to choice of data, analysis of data, the structure of the account, the stance of the author, tense, and case, the adequacy of the account, and more. As participants shared versions of their accounts and struggled to analyze the wealth of data they had accumulated in the previous classes - the products of in-class practice of observation and interview - they became aware of the ephemeral nature of narrative accounts. Reality, as written in textual form, cannot capture the immense depth, breadth and complexity of an actual lived experience and can only be an incomplete representation that derives from the interpretive imagination of the author.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Education > Research
Psychology > General
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805822915
Rok wydania:
1997
Ilość stron:
232
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.37 x 15.44 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. Reinterpreting Teaching. E. Stringer, Teaching Community Based Ethnography. K. Henry, Community Building in Small Groups. L. Christensen, Philosophical and Pedagogical Development: An Ethnographic Process. R. Petty, Everything is Different Now: Surviving Ethnographic Research. P. Nason, The Impact of Group Interactions on Meaning Making: Learning Qualitative Research Methodology. M.F. Agnello, An Illuminative Account of Personal/Professional Conflict: Loss, Redefinition and Re-Emergence of Self in the Process of Ethnographic Research. D.P. Henry, Reaching Consensus and Writing Collaborative Accounts. V. Newman, Community Ethnography: Reproduction and Resistance in Writing the Collaborative Text. S.C. Baldwin, High School Students' Participation in Action Research: An Ongoing Learning Process. P. Tinsley-Batson, Models for Services/Distributor Relationships. T.P. Katt, A Learning Journey (In Progress): A Personal Biographical Ethnography. E. Stringer, Teaching Re-Interpreted. Appendix: Syllabus: Qualitative Research for Educators.

Stringer, Ernest T.; Agnello, Mary Frances; Baldwin, Sheila Conant; Christensen, Lois McFayden; Henry, Deana Lee Philb

Stringer, Ernest T. Ernest T. Stringer is author of numerous influenti... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia