• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communication marketing et performance des institutions financières » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communication marketing et performance des institutions financières

ISBN-13: 9786209210082 / Francuski / Miękka / 2025 / 100 str.

Isaac Tandoh
Communication marketing et performance des institutions financières Tandoh, Isaac 9786209210082 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communication marketing et performance des institutions financières

ISBN-13: 9786209210082 / Francuski / Miękka / 2025 / 100 str.

Isaac Tandoh
cena 246,14 zł
(netto: 234,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

La communication marketing reste une technique essentielle pour promouvoir les biens et services auprès du marché cible. Les spécialistes du marketing doivent maîtriser les outils de communication marketing et les utiliser efficacement pour acheminer leurs biens et services là où ils doivent être et obtenir un retour sur investissement. Cependant, les entreprises dépensent beaucoup en promotions sans obtenir les gains nécessaires pour justifier les sommes considérables investies. Cette étude examine les concepts de base de la communication marketing et son lien avec les excellentes performances des banques. Il s'agit d'un ouvrage incontournable, recommandé aux spécialistes du marketing, aux chercheurs, aux institutions financières et aux étudiants en marketing. L'auteur, qui a passé des années dans le secteur et a occupé le poste de responsable de la communication marketing pour plusieurs institutions, a ajouté une approche pratique à cette étude.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786209210082
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
100
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia