• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communication in the Age of Trump » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communication in the Age of Trump

ISBN-13: 9781433150319 / Angielski / Miękka / 2018 / 354 str.

Arthur S. Hayes
Communication in the Age of Trump Arthur S. Hayes 9781433150319 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communication in the Age of Trump

ISBN-13: 9781433150319 / Angielski / Miękka / 2018 / 354 str.

Arthur S. Hayes
cena 266,42 zł
(netto: 253,73 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection of essays and studies covers the 2016 presidential campaign and the first year of the Trump presidency and is suitable for communication and political science students and scholars.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Accounting - Governmental
Business & Economics > Auditing
Business & Economics > Government & Business
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Seria wydawnicza:
Frontiers in Political Communication
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433150319
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
354
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

List of Figures - List of Tables - Arthur S. Hayes: Introduction - Part I. Blurred Lines: When Reality TV Becomes Political Reality - June Deery: American Idol: Trump's Administration and Reality TV - Sara S. Hansen/She-Yueh Lee: Young Viewers Turned Voters-How "Wishing to Be Trump" and Other Parasocial Effects From Watching The Apprentice Predict Likeability, Trust, and Support for a Celebrity President - Part II: Campaign and Presidential Rhetoric - Mira Sotirovic/Christopher Benson: Donald Trump "Tells You What He Thinks" - Jason Turcotte: "Enemies of the people": Elites, Attacks, and News Trust in the Era of Trump - Part III: Assessing News Media Performance - Victor Pickard: American Media and the Rise of Trump - Mitchell T. Bard: From Fox News to Fake News: An Anatomy of the Top 20 Fake News Stories on Facebook Before the 2016 Election - Laurel Leff: We've Got Mail (But Probably Shouldn't): The Press, WikiLeaks, and Democratic Disclosures in the 2016 Election - Dianne Bystrom/Kimberly Nelson: The Media Was the Message: Gendered Coverage of Hillary Clinton's Historic 2016 Campaign for U.S. President - Melissa A. Johnson/Héctor Rendón: Goodbye Neighbor: Mexican News Coverage of the Trump Wall and U.S. Immigration Proposals - Nataliya Roman/John H. Parmelee: A "Political Novice" vs. the "Queen of War": How State-Sponsored Media Framed the 2016 U.S. Presidential Campaign - Beth Knobel: "Judicious Skepticism": Fact-Checking Trump - Arthur S. Hayes: Trump, the Press Critic: Unethical and Ineffective - Part IV: Why Twitter and Facebook May Never Be The Same - Flora Khoo/William Brown: Tweeting the Election: Comparative Uses of Twitter by Trump and Clinton in the 2016 Election - Jeffrey Delbert: The Commander in Tweets: President Trump's Use of Twitter to Defend - Tao Fu/ William A. Babcock: Are Algorithms Media Ethics Watchdogs? An Examination of Social Media Data for News - Arthur S. Hayes: Emerging Free Speech and Social Media Law and Policy in the Age of Trump - Contributors - Index.

Arthur S. Hayes is an associate professor at Fordham University in New York. He holds a J.D. from Quinnipiac University School of Law, and before joining academia, he worked as a journalist for several news outlets, including the American Lawyer, the National Law Journal, and the Wall Street Journal. He is the author of Press Critics Are the Fifth Estate: Media Watchdogs in America and Sympathy for the Cyberbully: How the Crusade to Censor Hostile and Offensive Online Speech Abuses Freedom of Expression.

Hayes, Arthur S. ARTHUR S. HAYES is Associate Professor of Communic... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia