• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communication in International Development: Doing Good or Looking Good? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communication in International Development: Doing Good or Looking Good?

ISBN-13: 9781138569928 / Angielski / Miękka / 2018 / 182 str.

Florencia Enghel; Jessica Noske-Turner
Communication in International Development: Doing Good or Looking Good? Florencia Enghel Jessica Noske-Turner 9781138569928 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communication in International Development: Doing Good or Looking Good?

ISBN-13: 9781138569928 / Angielski / Miękka / 2018 / 182 str.

Florencia Enghel; Jessica Noske-Turner
cena 193,06
(netto: 183,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

International development stakeholders harness communication with two broad purposes: to do good, via communication for development and media assistance, and to communicate do-gooding, via public relations. This book aims to unpack the ways in which different efforts to do good via communication are combined with attempts to look good, be it to donor constituencies, policy-makers or journalists. This book is perfect for students and scholars in the areas of development communication and international development, and will also appeal to practitioners and officers working in international aid who are directly affected by the challenge to communicate for and about development.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Developing & Emerging Countries
Business & Economics > Development - Economic Development
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Rethinking Development
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138569928
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
182
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction. Communication in international development: towards theorizing across hybrid practices Florencia Enghel & Jessica Noske-Turner Part I "For" and "about": interrogating practices across domains  1. A "success story" unpacked: doing good and communicating do-gooding in the Videoletters Project Florencia Enghel  2. "Doing good" and "looking good" in global humanitarian reporting: is philanthro-journalism good news?  Martin Scott, Kate Wright & Mel Bunce  3. Shifting development discourses in public and in private: the case of the Scotland-Malawi partnership Ben Wilson  4. Communication about development and the challenge of doing well: donor branding in the West Bank Karin Gwinn Wilkins Part II What next? Rethinking conventional approaches  5. Becoming visible: an institutional histories approach to understanding the practices and tensions in communication for development Jessica Noske-Turner, Jo Tacchi & Vinod Pavarala  6. For celebrity communication about development to do good: reframing purpose and discourses Lauren Kogen  7. Communication and evaluation: can a decision-making hybrid reframe an age-old dichotomy? Ricardo Ramírez & Wendy Quarry  8. Communicating development results in an emerging "post-aid" era Peter da Costa Epilogue: what’s bad about "looking good"? Can it be done better? Silvio Waisbord



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia