• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communication and PR from a Cross-Cultural Standpoint: Practical and Methodological Issues » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communication and PR from a Cross-Cultural Standpoint: Practical and Methodological Issues

ISBN-13: 9789052018775 / Angielski / Miękka / 2018 / 150 str.

Valaerie Carayol; Valerie Carayol; Alex Frame
Communication and PR from a Cross-Cultural Standpoint: Practical and Methodological Issues Frame, Alex 9789052018775 P.I.E.-Peter Lang S.a - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communication and PR from a Cross-Cultural Standpoint: Practical and Methodological Issues

ISBN-13: 9789052018775 / Angielski / Miękka / 2018 / 150 str.

Valaerie Carayol; Valerie Carayol; Alex Frame
cena 229,05
(netto: 218,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 227,28
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

How should we approach cultural diversity in the workplace? Multinational corporations, transnational project teams and glocalised production and distribution processes raise challenging issues for communication and PR professionals. The complex nature of these communication processes often shows that existing models of cross-cultural or intercultural communication are inadequate to allow researchers or professionals get to grips with the complexity of the interactions encountered.
This book aims to pinpoint and address the apparent limits of many traditional intercultural communication research methods when they are applied to real situations in today s hybrid and cosmopolitan global organisations. Written by distinguished scholars from around the world, the chapters challenge traditional ways of thinking and established academic categorisations. The chapters are structured around three main lines of questioning: how can we approach multicultural teambuilding situations where culture is a multi-faceted and multi-level dynamic construct linked to identity and experience, rather than simply a question of national habitus; how can we study emerging concepts, categories and practices in such situations using culturally sensitive qualitative research methods; and how can we approach the field of PR from very different cultural standpoints?"

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
P.I.E.-Peter Lang S.a
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789052018775
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
150
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
22.35 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Stuart Reid/Helen Spencer-Oatey: Beyond Stereotypes: Utilising a Generic Competency Approach to Develop Intercultural Effectiveness - Alex Frame: Cultures, Identities and Meanings in Intercultural Encounters: a Semiopragmatics Approach to Cross-Cultural Team-Building - Anne Gregory: Practical Issues in Cross-Cultural Research Projects - Valérie Carayol: New Challenges in Cross-Cultural Communication Studies - Iris Rittenhofer: Interview at the Level of the Signifier: An Interplay-of-Practice Approach to Culturing Organizations - Kim Tsai: Seeking Affective Spaces in Cross-Cultural Research - Caroline E. M. Hodges: The Meaning(s) and Making(s) of PR: The Potential for Ethnography within Public Relations Research - Sorin Nastasia: Public Relations in France and Romania: a Critical Studies and Mixed Method Analysis - Graeme Sterne: Public Relations, Coming of Age or a Hidden Art? A New Zealand Perspective.

Valérie Carayol is professor in the Department of Communication Studies at Bordeaux University (France). She is the director of MICA, a research group dedicated to communication and the arts, and editor of the French journal Communication & Organisation, founded in 1992, which is a cross-disciplinary publication that disseminates research on organizational communication Frenchspeaking communities.
Alex Frame is a senior lecturer in English and communication science at the University of Burgundy, Dijon. He graduated from the University of Oxford in 1998, before completing his PhD at the University of Burgundy in 2008. He is a member of the research group Texte, Image, Langage and specialises in intercultural communication.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia