• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communication and Community in the New Media Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communication and Community in the New Media Age

ISBN-13: 9781032008240 / Angielski / Miękka / 2023 / 268 str.

Wang Bin; Diana Gao
Communication and Community in the New Media Age Wang Bin Diana Gao 9781032008240 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communication and Community in the New Media Age

ISBN-13: 9781032008240 / Angielski / Miękka / 2023 / 268 str.

Wang Bin; Diana Gao
cena 190,19
(netto: 181,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book investigates the relationship between information communication and community development in China in the new media age, drawing on theoretical resources from journalism, communication, urban sociology, community management and the activities of social movements.

This book investigates the relationship between information communication and community development in China in the new media age, drawing on theoretical resources from journalism, communication, urban sociology, community management, and the activities of social movements.

Contrasting existing scholarship that centers on new technologies and virtual aspects of today’s communication, the study highlights community residents’ daily praxis in real social spaces and the interaction between online and offline communications. Through content analysis, case studies, questionnaire surveys, and in-depth interviews, the author explores the social engagement of communication in public expressions and negotiations among Chinese urban communities. From micro, meso, and macro levels respectively, three interactive mechanisms are discussed: (1) media use and social consciousness and mobilization; (2) new media and changes in community governance; and (3) state-community interplay. Based on these mechanisms, the author proposes the idea of “the construction of grassroots social communication”, exploring approaches to the modernization of social governance and attainment of social interests by optimizing information communication.

Communication and Community in the New Media Age will appeal to academics and students studying communication and social transition in China, new media and society, urban sociology, and public governance.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Sociology - Urban
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
China Perspectives
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032008240
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Numer serii:
000791915
Ilość stron:
268
Wymiary:
23.34 x 15.57
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. The Chinese Context and Theoretical Implication of Community Media  2. The Media Form of Community Communication  3. Expression of their Interest by Community Residents  4. Media Use by Community Residents: Information Access, Neighborhood Communication, and Community Action  5. Mobilization Mode of Community Residents: Resistance Identity and Cooperative Governance  6. Community Governance Based on New Media  7. The Power Relations in Community Communication  8. The Community-Based Development Tendency in the Media Industry  9. Conclusion

Wang Bin is a Professor in the School of Journalism and Communication at Renmin University of China and the Deputy Director of the Public Opinion Research Institute. His research interests include media sociology, digital journalism, and urban communication.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia