• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communication Strategies for Corporate Leaders: Implications for the Global Market » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communication Strategies for Corporate Leaders: Implications for the Global Market

ISBN-13: 9780367889364 / Angielski / Miękka / 2019 / 268 str.

Pragyan Rath; Apoorva Bharadwaj
Communication Strategies for Corporate Leaders: Implications for the Global Market Pragyan Rath Apoorva Bharadwaj 9780367889364 Routledge Chapman & Hall - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communication Strategies for Corporate Leaders: Implications for the Global Market

ISBN-13: 9780367889364 / Angielski / Miękka / 2019 / 268 str.

Pragyan Rath; Apoorva Bharadwaj
cena 204,81 zł
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume:







  • Develops persuasion strategies based on argumentation tactics derived, for example, from legal cross-examination.






  • Introduces ‘problematisation’ and ‘deconstruction’ as effective communication tools




Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Ethnic Studies - General
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Routledge Chapman & Hall
Seria wydawnicza:
Contemporary Themes in Business and Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367889364
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000816481
Ilość stron:
268
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.59 x 13.72 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of Figures.  List of Tables.  List of Scripts.  List of Commentaries and Explanations.  List of Case Studies and Caselets.  Acknowledgements.  1. Prelude to Communication Strategies for Global Corporate Leaders  2. Walk the Talk: Application of Communication Strategy  3. Checkmate: Persuade to Win  4.  You’ve Got Mail: Strategy in Style  5. Sherlock Holmes in Action: Managerial Investigations (Cases, Reports, Proposals, Plans).  Appendix Case 1: Taking the Cake Ben Gerson.  Appendix Case 2: The CEO’s Private Investigation Joseph Finder.  Index

Pragyan Rath is Associate Professor in Business Ethics and Communication group at the Indian Institute of Management Calcutta (IIMC), Kolkata, India. She holds an MPhil and PhD in verbal-visual artistic relations. She has authored The "I" and the "Eye": The Verbal and the Visual in Post-Renaissance Western Aesthetics (2011) and has researched extensively on visual culture with related publications in national and international journals and paper presentations. She is currently developing a new model for corporate communications entitled "ekphrastic technology" based on the verbal representation of graphic designs.



Apoorva Bharadwaj is Associate Professor in the Business Ethics and Communication group at Indian Institute of Management Calcutta (IIMC), Kolkata, India. A gold medallist in MA in English Literature, she holds a PhD in American Fiction. She has published research papers focusing on marketing communications, organizational communications, literature and management, Shakespeare and leadership, and inter-cultural communications in reputed national and international journals. She has authored a book entitled The Narcissism Conundrum: Mapping the Mindscape of Ernest Hemingway through His Epistolary and Literary Corpus (2013). Currently she is working on using fiction theories to decode advertising texts to develop new narrative models.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia