• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communication Skills for Effective Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communication Skills for Effective Management

ISBN-13: 9780333965757 / Angielski / Miękka / 2004 / 488 str.

Owen Hargie
Communication Skills for Effective Management Owen Hargie 9780333965757  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communication Skills for Effective Management

ISBN-13: 9780333965757 / Angielski / Miękka / 2004 / 488 str.

Owen Hargie
cena 356,42
(netto: 339,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 346,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

It is now widely recognized that communication is at the very heart of effective management. There is therefore an ever-expanding demand for valid and generalizable information on how best to relate to people in organizational contexts. Communication Skills for Effective Management meets this demand. It demonstrates how, for managers to be successful, they need to employ a range of key communication skills, styles and strategies. The contents are based upon the authors' considerable experiences of researching, teaching and consulting in a range of private and public sector organisations. From their academic and real-world involvement they have identified the core skills of effective management, presented in an academically rigorous yet student-friendly way, the reader is encouraged to interact with the material covered. Each chapter contains a series of boxed text, diagrams, tables and illustrations which summarise core points. Exercises are also provided to enable managers to put the material reviewed into practice. All of this is underpinned and supported by a firm foundation of research findings. This will be an excellent text for undergraduate business and management students studying business communication and MBA students. Practising managers will also find this book to be an invaluable resource.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reference - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Finance - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333965757
Rok wydania:
2004
Wydanie:
2004
Ilość stron:
488
Waga:
0.71 kg
Wymiary:
23.47 x 16.26 x 2.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction: The World of the Communicative Manager.- It's Not What You Say: Communicating Non-verbally.- They Could Be Persuaded: Using Your Managerial Influence.- Let's Get Together: Teams at Word.- Steering The Way: Leading Meetings That Work.- That Silver-tongued Devil: Making Presentations Matter.- We Can Work It Out: Negotiating and Bargaining.- Will They Buy It?: Why Managers Must be Able to Sell.- Calling All Organisations: The Business of the Telephone.- Writing Matters: How to Create the Right Impression.- Tell It Like It Is: Communicating Assertively.- What's Your Problem: Helping in the Workplace.- The War For Talent: Selection Skills for Busy Managers.- Feedback Time: Performance Appraisal and Management.- Following The Correct Path: The Guiding Lights of Ethics and Audits.- Index.

OWEN HARGIE is Professor of Communication in the School Communication at the University of Ulster and Adjunct Professor at the Norwegian University of Science and Technology.

DAVID DICKSON is Senior Lecturer in Communication at the University of Ulster.

DENNIS TOURISH is Professor of Communication at Aberdeen Business School, Robert Gordon University, UK



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia