• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating with the World: Interaction Between Chinese and International Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating with the World: Interaction Between Chinese and International Media

ISBN-13: 9781032013152 / Angielski / Twarda / 2022 / 224 str.

Liu, Lihua
Communicating with the World: Interaction Between Chinese and International Media Liu, Lihua 9781032013152 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating with the World: Interaction Between Chinese and International Media

ISBN-13: 9781032013152 / Angielski / Twarda / 2022 / 224 str.

Liu, Lihua
cena 627,63
(netto: 597,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 627,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book analyses the creation and dissemination of discourse in China while examining how its media and the people interact and communicate with the rest of the world. It explores the interplay between language, meanings, social practices, culture and politics in the processes of discourse generation.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Media & Internet
Social Science > Media Studies
Social Science > Regional Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032013152
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
224
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda

Acknowledgements Part I: Representation by Chinese mainstream media 1. Discourse interactional model of People’s Daily: The case of discourse practice of the Belt and Road Initiative 2. Identity construction and negotiation in Chinese political discourse: A case analysis of the fire in the Daxing District 3. A multimodal discourse analysis of the interpersonal meaning in promotional videos of China 4. A social-semiotic approach to corporate identity construction: A case study of advertisements on Beijing subway line 2 5. Discourse construction of social power: Interpersonal rhetoric in editorials of China Daily  6. Formalizing power in editorials of China Daily: A generic perspective Part II: Representation by international media 7. News discourse study based on frame theory: A case study of the “Belt and Road Initiative” news reports of The Associated Press  8. Discursive construction of Wanda’s image in the European media: A case study of news discourse on the Wanda Group’s acquisition of the Odeon & UCI 9. Discourse and manipulation: Stories about China in The New York Times Part III: Interaction between Chinese and international media 10. Discourse interaction between China Daily and The New York Times: A case study of Meng Wanzhou event 11. Discourse interaction between The New York Times and China Daily: The case of Google’s departure 12. Discourse interaction and identity construction: A case study of President Hu and President Obama’s press conference of January 2011

Liu Lihua is now a professor at the School of Foreign Languages, Beihang University. His research fields include Discourse Studies, Systemic Functional Linguistics and Intercultural Communication. He has completed his post-doctoral programme in Beijing Foreign Studies University with media discourse as his research focus. He obtained his MA degree from Shandong University in 2004 and his PhD at Tsinghua University in July 2007. He has published about 80 articles and reviews home and abroad in the fields of linguistics, discourse and intercultural communication studies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia