• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating in Digital Age Corporations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating in Digital Age Corporations

ISBN-13: 9781137558121 / Angielski / Twarda / 2016 / 407 str.

A. Danielewicz-Betz
Communicating in Digital Age Corporations A. Danielewicz-Betz 9781137558121 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating in Digital Age Corporations

ISBN-13: 9781137558121 / Angielski / Twarda / 2016 / 407 str.

A. Danielewicz-Betz
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The distinctive point of the book is its innovative interdisciplinary approach to business communication, with interconnections between linguistics, sociology, and critical organisational studies as applied to the corporate world. It offers a first-hand insight into primary business discourse with a deeper understanding and analysis of business processes and mechanisms underlying and reflected in enterprise software-mediated communication. It answers the question what 'doing business' in the digital age is about and illustrates 'business discourse' from practitioners' point of view.
Grounded in the analysis of empirical data, pertaining both to internal and external business communication, the author reflects on the reality of accelerated and pressurised communication in global IT corporations. Following a communication-centred approach, this monograph puts the topic of enterprise software-mediated business discourse into a multi-layered perspective of how global corporations operate, what their primary goals are, and what kind of (political) power they execute. Moreover, it demonstrates how profit-driven corporations can be viewed and interpreted as strategically acting systems within a specific sociological framework.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Science > General
Reference > General
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Pragmatics
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137558121
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Ilość stron:
407
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
21.34 x 15.49 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

- Chapter 1: Key concepts: an overview.- Chapter 2: Enterprise software or tools: terminology and communication processes.- Chapter 3: A sociological perspective on corporations and tool-mediated business communication.- Chapter 4: Empirical data analysis: the email corpus.- Chapter 5: External corporate communication: Quarterly earnings conference calls.- Chapter 6: Final reflections: patterns of communication in digital age corporations.

Anna Danielewicz-Betz is business English lecturer at Ludwig-Maximilian University of Munich, Germany. She has worked internationally throughout her career for institutions such as Prince Sultan University, Riyadh, Saudi Arabia, Ludwig-Maximilian University of Munich, Germany, and recently as associate professor at the Centre for Language Research, University of Aizu, Japan. Her research interests include business/corporate communication, socio-pragmatics, interdisciplinary studies (e.g. forensic linguistics) and internationalisation of higher education. She also is an experienced business consultant and trainer offering customised in-house business English courses and coaching services for multinational companies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia