• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating Social Justice in Teacher Education: Insights from a Critical Classroom Ethnography » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating Social Justice in Teacher Education: Insights from a Critical Classroom Ethnography

ISBN-13: 9781032116914 / Angielski

Aubrey Huber
Communicating Social Justice in Teacher Education: Insights from a Critical Classroom Ethnography Aubrey Huber 9781032116914 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating Social Justice in Teacher Education: Insights from a Critical Classroom Ethnography

ISBN-13: 9781032116914 / Angielski

Aubrey Huber
cena 193,86
(netto: 184,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Evolving out of ethnographic fieldwork, this text examines how ideas of social justice are articulated and communicated by pre-service teachers and graduate teaching assistants in the US.

Evolving out of ethnographic fieldwork, this text examines how ideas of social justice are articulated and communicated by pre-service teachers and graduate teaching assistants in the US.

By positing the concept of "help" as a central tenet of social justice within teacher education, this volume offers a unique performative analysis of how the concept is communicatively constituted in teacher education and training. Using a social justice framework, the book examines the ways in which new teachers contend with their identities as educators, and demonstrates how these communicative performances influence pre-service and new teachers’ perceptions of their role, as well as their responsibility to engage with social justice and critical approaches in the classroom.

This text will benefit researchers, academics, and educators in higher education with an interest in teacher education, critical communication studies, and the sociology of education more broadly. Those specifically interested in teacher training, mentoring, and social justice in the classroom will also benefit from this book.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Aims & Objectives
Education > Multicultural Education
Education > Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Teacher Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032116914

Introduction: Teacher as Helper

1: Are you a teacher or what?: Communicating help and social justice
2: Critical Classroom Ethnography
3: Help and Teacher Altruism: Humanization of the Educational Condition
4: Help and Independence: The Road to Self-Reliance
5: Help and Commodity: The Professionalization of Human Resources

Conclusion: Transforming Help

Aubrey A. Huber is Assistant Professor and Director of Public Speaking in the Department of Communication, University of South Florida, USA. She obtained her Ph.D. from Southern Illinois University and is co-author of Creating Performances for Teaching and Learning (2017).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia