• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating Out of a Crisis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating Out of a Crisis

ISBN-13: 9780333720974 / Angielski / Twarda / 1998 / 248 str.

Michael Bland
Communicating Out of a Crisis Bland, Michael 9780333720974 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating Out of a Crisis

ISBN-13: 9780333720974 / Angielski / Twarda / 1998 / 248 str.

Michael Bland
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This is a modern, professional and practical approach to crisis management from a leading expert. The book examines the impact of a crisis - big or small - and the threat of negative publicity to corporate reputation. Most companies have no crisis management plans and hope that disaster will never strike. The author argues that consumerism, legislation, environmentalism, pressure groups, and investigative media all necessitate the development of a crisis communications plan. With a well thought out and practical plan the author shows how a crisis can be managed effectively or even turned to advantage through publicity giving the company's reputation a long term boost. Case studies examine the activities of 6 companies facing crises and the lessons to be learned from their approaches. Useful checklists are included as a handy quick reference for the practising PR professional.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Reference > Questions & Answers
Business & Economics > Marketing - General
Medical > Allied Health Services - Emergency Medical Services
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Seria wydawnicza:
MacMillan Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333720974
Rok wydania:
1998
Wydanie:
1998
Ilość stron:
248
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'With chapters and comprehensive case studies written by notable professionals in the field, (such as Christopher Flint, Group Security Advisor for Cadbury Schweppes plc), this book is an absorbing and proficient read.' - Security Management and Industry Today

'A comprehensive but highly practical guide to all aspects of preparing for and dealing with a threatening crisis or issue...this thorough, easy read is packed with sound advice and rounded off with six in-depth case studies.' - Communique, Magazine of the International Association of Business Communicators

'Required reading, particularly for those who are putting together an emergency response plan.' - IPR

'Bland debunks the traditional notion that crises are best handled acording to a set of rigid proceedures.' - PR Week

Introduction Definition - 'I Have a Crisis Every Day' The Nature of Crisis Preparing for Crisis What to Do When it Happens Handling the Media How to Work with Lawyers; T.Taylor Dealing with Pressure Groups; C.Duncan The Role of the Internet; J.L. Badaracco Jr & J.V. Unseem Preventing the Crisis in the First Place; C.Flint Organising a Product Recall; C.Doeg Organising a Simulation; K.Graham Handling the Stress; C.Travers Group Behaviour in a Crisis - Symptoms and Cures Training the Team Managing Issues Case Studies: The Stena Challenger Grounding; J.Simms Odwalla Apple Juice; M.L. Harrington The Pepsi Syringes; C.Doeg The Aftermath of Multiple Murder; J.Street The 'Cot Death Poisonings': F.Thomas The Eurotunnel Fire; J.D. Noulton Appendix: Crisis Checklists

JOSEPH L. BADARACCO JR. John Shad Professor of Business Ethics at Harvard Business School COLIN DOEG a former journalist, is a public relations consultant COLIN D. DUNCAN Director of Public Affairs, British Nuclear Fuels plc, UK CHRISTOPHER FLINT Group Security Adviser, Cadbury Schweppes plc. KATE GRAHAM handled the PR response to the Piper Alpha disaster and now provides consultancy and management training in media response and lectures widely in crisis management MATTHEW J. HARRINGTON Executive Vice President/General Manager of a leading international PR company, Edelman Worldwide based in San Francisco, USA JOHN D. NOULTON Public Affairs Director, Eurotunnel JEFF SIMMS journalist with a design, marketing and publishing agency Picquet Communications, UK JONATHAN STREET is Managing Director of Jonathan Street Public Relations, UK TIM TAYLOR is a solicitor and partner in Hill Taylor Dickinson with offices in the City of London, Piraeus, Dubai and Hong Kong with experience of several high profile disaster cases FRANCIS THOMAS is Group Media Relations Manager, The Boots Company plc, UK Dr CHERYL TRAVERS lectures on organisational behaviour and human resource management at The Business School, Loughborough University, UK JERRY V. UNSEEM former Research Associate at Harvard and currently on the editorial staff of Inc. magazine

Bland, Michael Michael Bland is a corporate communications consul... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia