• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach

ISBN-13: 9780333921371 / Angielski / Twarda / 2000 / 280 str.

Professor Don E. Schultz; Professor Philip J. Kitchen
Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach Schultz, Don E. 9780333921371 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating Globally: An Integrated Marketing Approach

ISBN-13: 9780333921371 / Angielski / Twarda / 2000 / 280 str.

Professor Don E. Schultz; Professor Philip J. Kitchen
cena 179,66 zł
(netto: 171,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 173,47 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Corporate Globalization has created a growing worldwide demand for guidance on how to apply the principles of integrated marketing communications across borders. This book answers that need by supplying the knowledge and skills required, from how global integrated marketing communications works to strategic planning and creative execution. It includes discussions on compensation, measuring consumer response, and on the corporate blocks to integration. The authors not only explain the latest marketing communications theories, but also illustrate them with ample examples, vignettes and 5 in-depth case studies (British Telecom, DeBeers, Oral B, Dow Chemicals and Orange plc) making this an ideal text for MBA and post-experience marketing communications courses.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Exports & Imports
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333921371
Rok wydania:
2000
Wydanie:
2000
Ilość stron:
280
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

Transitioning into the 21st Century Marketplace.- Understanding the Emerging Global Marketplace.- How Marketing Communications Works.- Integrated Communication or Integrated Marketing Communication.- Developing Integrated Global Marketing Communication (IGMC) Programs.- Implementing the IGMC Strategy.- From Strategy to Creative Execution: Capturing the Imagination of Consumers and Public.- IGMC Drivers and Agency Interaction.- An Integrated View of IGMC Management and Vendor Compensation.- The Way Forward: Overcoming Barriers with IGMC Solutions.- Case One: British Telecom.- Case Two: DeBeers.- Case Three: Oral B.- Case Four: Dow Chemical.- Case Five: Orange PLC.

DON E. SCHULTZ is Professor of Integrated Marketing Communications at the Medill School of Journalism, Northwestern University, Evanston, Illinois. He is editor of the Journal of Direct Marketing and author of several bestselling books and president of his own consulting company, Agora, Inc. He is the industry-leading thinker on integrated marketing communications and strategic brand communications.

PHILIP J.KITCHEN is Chair of Strategic Marketing at The Business School, University of Hull. He is president of the Global Institute for Corporate and Marketing Communications and editor of the Journal of Marketing Communications and known worldwise for his expertise in this area.

Schultz, Don E., Professor Don E. Schultz is Professor Emeritus of Integrated... więcej >
Kitchen, Philip J., Professor Professor Philip J. Kitchen, Martin Naughton Chair... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia