• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Communicating Ethically: Character, Duties, Consequences, and Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Communicating Ethically: Character, Duties, Consequences, and Relationships

ISBN-13: 9781032512679 / Angielski

William Neher
Communicating Ethically: Character, Duties, Consequences, and Relationships William Neher 9781032512679 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Communicating Ethically: Character, Duties, Consequences, and Relationships

ISBN-13: 9781032512679 / Angielski

William Neher
cena 701,49
(netto: 668,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This thoroughly updated fourth edition provides a broad introduction to the major theoretical perspectives on the ethics of communication. It brings together classical and modern theories of ethical philosophy to address issues at play in specific careers and domains throughout the field.

This thoroughly updated fourth edition provides a broad introduction to the major theoretical perspectives on the ethics of communication. It brings together classical and modern theories of ethical philosophy to address issues at play in specific careers and domains throughout the field.

By incorporating a simple framework for ethical reasoning, readers are able to develop their own understanding of various criteria for making ethical judgments. The book applies ethical theories, such as virtue and dialogical ethics, to interpersonal, organizational, political, social media and digital communication contexts. This edition contains expanded coverage of contemporary and non-Western issues and theories. This includes the Black Lives Matter and #MeToo movements, "fake news", new technologies such as "Deepfake" videos, Confucian ethics, and Igbo ethics. It also includes a new chapter on the ethics of communicating scientific and medical risks.

This book serves as a core textbook for undergraduate courses in Communication and Media Ethics and can also be used as a supplemental resource for field-specific courses in Strategic Communication, Interpersonal Communication, and Public Relations.

Online resources for instructors include sample syllabi, sample assignments, and a test bank for multiple choice and essay questions. They are available at www.routledge.com/9781032507798.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Philosophy > Ethics & Moral Philosophy
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032512679

Part 1: 1. Introduction to Communication Ethics 2. Character and Virtue Ethics 3. Duties 4. Consequences 5. Relationships 6. Contemporary Challenges to Traditional Ethics Part 2: 7. Ethics of Online Communication and Social Media 8. Ethics in Interpersonal Communication: Relationship and Character 9. Intercultural Communication and Inclusive Communication 10. Ethics of Risk Communication 11. Ethical Issues in Mass Communication 12. Ethics of Political Communication 13. Ethics in Organizational Communication 14. Capstone

William W. Neher is Professor Emeritus of Communication Studies at Butler University, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia