• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Comm » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Comm

ISBN-13: 9780357370278 / Angielski / Miękka / 2020 / 320 str.

Deanna D. Sellnow; Kathleen S. Verderber; Rudolph F. Verderber
Comm Sellnow, Deanna D. 9780357370278 Cengage Learning - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Comm

ISBN-13: 9780357370278 / Angielski / Miękka / 2020 / 320 str.

Deanna D. Sellnow; Kathleen S. Verderber; Rudolph F. Verderber
cena 266,40
(netto: 253,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 215,16
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Cengage Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780357370278
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
320
Waga:
0.83 kg
Wymiary:
27.69 x 21.59 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I: FOUNDATIONS OF COMMUNICATION.1. Communication Perspectives.2. Perception of Self and Others.3. Intercultural Communication.4. Verbal Messages.5. Nonverbal Messages.6. Listening.Part II: INTERPERSONAL COMMUNICATION.7. Interpersonal Relationships.8. Interpersonal Communication.Part III: GROUP COMMUNICATION.9. Communicating in Groups.10. Group Leadership and Problem Solving.Part IV: PUBLIC SPEAKING.11. Topic Selection and Development.12. Organizing Your Speech.13. Presentational Aids.14. Language and Oral Style.15. Delivery.16. Informative Speaking.17. Persuasive Speaking.Appendix: Interviewing.References.Index.

Rudolph F. Verderber is a Distinguished Teaching Professor of Communication Emeritus at the University of Cincinnati, and the former National Speaker's Association Professor of the Year. He is also one of the all-time bestselling communication studies authors. The strength of his basic texts lies in his ability to explain and exemplify concepts, theories and skills to introductory level students. His Cengage texts (Communicate!, The Challenge of Effective Speaking, COMM, and SPEAK) have a reputation for being student favorites due to their accessible presentation of theory and skills. Kathleen S. Verderber is Associate Professor of Management Emeritus at Northern Kentucky University. She holds a Master of Arts in speech communication, an M.B.A., and a doctorate in organizational behavior from the University of Cincinnati. Dr. Verderber has consulted with various civic, professional and business organizations. She has published numerous articles in several journals and has presented papers at communication and management conferences. She is a coauthor of Communicate!, The Challenge of Effective Speaking in a Digital Age, COMM, and SPEAK, all with Cengage. She is also the author of Inter-Act: Interpersonal Communication, Concepts, Skills and Contexts with Oxford University Press. Deanna D. Sellnow, Ph.D., is a Luminary Research Professor of Strategic Communication in the Nicholson School of Communication at the University of Central Florida. Her research focuses on instructional communication as it occurs in conventional and nonconventional classrooms (and in risk and crisis contexts in particular). She also studies the persuasive power of popular culture, particularly in entertainment media (music, movies, television, advertisements). Published in regional, national and international journals, Dr. Sellnow is co-author of Communicate!, COMM, SPEAK, and The Challenge of Effective Speaking, all with Cengage. She also wrote The Rhetorical Power of Popular Culture: Considering Mediated Texts, with Sage. Dr. Sellnow is also the former editor of the Journal of Communication Pedagogy, Communication Teacher, and the Basic Communication Course Annual.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia