• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Color and the Moving Image: History, Theory, Aesthetics, Archive » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Color and the Moving Image: History, Theory, Aesthetics, Archive

ISBN-13: 9780415892643 / Angielski / Miękka / 2012 / 256 str.

Simon Brown
Color and the Moving Image: History, Theory, Aesthetics, Archive Brown, Simon 9780415892643  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Color and the Moving Image: History, Theory, Aesthetics, Archive

ISBN-13: 9780415892643 / Angielski / Miękka / 2012 / 256 str.

Simon Brown
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Here, contributors from diverse film studies backgrounds consider the importance of colour throughout the history of the medium, assessing not only the theoretical implications of colour on the screen, but also the ways in which developments in cinematographic technologies transformed the aesthetics of colour.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Film - History & Criticism
Social Science > Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415892643
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000001764
Ilość stron:
256
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction: Simon Brown, Sarah Street, Liz Watkins I. HISTORY. Chapter 1. Simon Brown, "The Brighton School and the Quest for Natural Color" – Redux. Chapter 2. Hilde D’haeyere, Out of the Blue: Color Inserts in Mack Sennett’s Comedy Shorts of the Late Twenties. Chapter 3. Charles O’Brien, Technicolor Song Sequences: Music and Color in King of Jazz (1930). Chapter 4. Anna Batistová, Glorious Agfacolor, Breathtaking Totalvision and…Changing Color Process in Czechoslovak Cinema at the Beginning of the "Scope" Boom. Chapter 5. Sarah Street, Glorious Adventures with Prizma. Chapter 6. Andrew Robert Johnston, The Color of Prometheus: Thomas Wilfred's Lumia and the Projection of Transcendence. II. THEORY. Chapter 7. Tom Gunning, Where Do Colors Go at Night? Chapter 8. Rosalind Galt, "Brash…Indecent…Libertine": Aesthetics and Film Theory Versus Derek Jarman’s Queer Colors. Chapter 9. Jocelyn Szczepaniak-Gillece, The Hues of Memory, the Shades of Experience: The Color of Time in Syndromes and a Century. Chapter 10. Philipp Schmerheim, From Psycho to Pleasantville: The Role of Color and Black-and-White Imagery for Film Experience. III. AESTHETICS. Chapter 11. Joshua Yumibe, The Illuminated Fairytale: The Colors of Paul Fejos’s Lonesome (1928). Chapter 12. Charles Tepperman, Color Unlimited: Amateur Color Cinema in the 1930s. Chapter 13. Fiona Handyside, Color and Meaning in the Films of Eric Rohmer. Chapter 14. Heather Heckman, The Cameraman and the Glamour-Puss: Technicolor Cinematography and Design in John Ford’s Drums Along the Mohawk. Chapter 15. Scott Higgins, Chromo-Drama: Innovation and convention in Douglas Sirk’s Color Designs. Chapter 16. Steven Jacobs, Colour and Set Design in Alfred Hitchcock’s Rope, Under Capricorn, and Dial M for Murder. Chapter 17. John Belton, Color and Meaning in Marnie. IV. ARCHIVE. Chapter 18. Jason Gendler, Are My Eyes Really Brown? The Aesthetics of Colorization in Casablanca. Chapter 19. William Brown, "Those Men Are Not White!": Neuroscience, Digital Imagery and Color in O Brother, Where Art Thou? Chapter 20. Ulrich Rüdel, Daniela Currò and Claudy Op den Kamp, Towards a More Accurate Preservation of Color: Heritage, Research and the Film Restoration Laboratory. Chapter 21. Liz Watkins, Herbert G. Ponting’s Materials and Texts.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia