• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Collective Creativity for Responsible and Sustainable Business Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Collective Creativity for Responsible and Sustainable Business Practice

ISBN-13: 9781522518235 / Angielski / Twarda / 2016 / 412 str.

Ziska Fields
Collective Creativity for Responsible and Sustainable Business Practice Ziska Fields 9781522518235 Business Science Reference - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Collective Creativity for Responsible and Sustainable Business Practice

ISBN-13: 9781522518235 / Angielski / Twarda / 2016 / 412 str.

Ziska Fields
cena 1013,86
(netto: 965,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1016,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"This book is an authoritative reference source for the latest scholarly research on the elimination of environmental degradation through new discoveries and opportunities provided by collective creativity, featuring extensive coverage across a range of relevant perspective and topics, such as sustainable business model innovation, social marketing, and education and business co-operatives"--

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Business Science Reference
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781522518235
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
412
Waga:
1.23 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1
  • Collective Creativity
  • Chapter 1
  • Collective Green Creativity and Eco-Innovation as Key Drivers of Sustainable Business Solutions in Organizations
  • Chapter 2
  • Connecting the Dots: Bisociation, Collective Creativity, and Sustainable Business
  • Chapter 3
  • A Need for Cyber Security Creativity
  • Chapter 4
  • Empowerment of Communities to Address Impossible Problems
  • Chapter 5
  • The Role of Leadership in Cultivating a Responsible Collective Creative Work Environment
  • Chapter 6
  • Co-Engagement of Organisational Leadership in Collective Decision-Making: A Case of Public Enterprise
  • Section 2
  • Strategies and Leadership for Responsible and Sustainable Business Practice
  • Chapter 7
  • The Collective Creation of Civil Commons: The Life-Ground of Business Practice
  • Chapter 8
  • Sustainable Business Model Innovation: Using Polycentric and Creative Climate ChangeGovernance
  • Chapter 9
  • Corporate Leadership and Sustainability
  • Chapter 10
  • Responsible and Sustainable Management Practices in Developing and Developed Business Environments
  • Chapter 11
  • A Systemic Approach towards Responsible and Sustainable Economic Development: Entrepreneurship, Systems Theory, and Socio-Economic Momentum
  • Section 3
  • Responsible Management Education
  • Chapter 12
  • Principles of Responsible Management Education (PRME): Call for Responsible Management Education
  • Chapter 13
  • Educational and Business Co-Operatives: The Channels for Collective Creativity and Entrepreneurial Teams
  • Section 4
  • Social Marketing for a Sustainable Future
  • Chapter 14
  • The Use of Social Media and Online Petitions to Achieve Collective Change for a Sustainable Future
  • Chapter 15
  • Using Successful Cases to Promote Environmental Sustainability: A Social Marketing Approach
  • Chapter 16
  • Social Marketing to Achieve Sustainability
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia