• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Collaborative Problem Solving: A Guide to Improving Your Workplace » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Collaborative Problem Solving: A Guide to Improving Your Workplace

ISBN-13: 9780367557638 / Angielski / Twarda / 2021 / 170 str.

Chris J. Shannon
Collaborative Problem Solving: A Guide to Improving Your Workplace Chris J. Shannon 9780367557638 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Collaborative Problem Solving: A Guide to Improving Your Workplace

ISBN-13: 9780367557638 / Angielski / Twarda / 2021 / 170 str.

Chris J. Shannon
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Drawing on knowledge from process improvement, organization theory, human resource management, change management, occupational health and safety and other fields, the book is a practical, easy-to-read guide to problem solving.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Conflict Resolution & Mediation
Business & Economics > Organizational Development
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367557638
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
170
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Acknowledgements; Introduction; I.1 Problems and opportunities; I.2 Do what you can from where you are; I.3 Solving and sharing; I.4 How to use this book; Chapter 1 The Problem Solving Model; 1.1 Problem solving overview; 1.1.1 Similar features; 1.2 Steps in the problem solving process; 1.3 Problem solving behaviours; 1.4 Problem solving tools; 1.5 Creating shared understanding; Chapter 2 Problem Solving Behaviour; 2.1 Curiosity; 2.1.1 Curiosity through sharing; 2.2 Collaboration; 2.3 Evidence-based thinking; 2.3.1 Current state data; 2.3.2 Future state data; 2.4 Leadership and problem solving; 2.5 Contemporary Leadership Theories; 2.5.1 Transformational leadership; 2.5.2 Exemplary leadership; 2.5.3 Servant leadership; 2.5.4 Lean leadership; Chapter 3 Perceiving the Problem; 3.1 Is there actually a problem to solve?; 3.2 AIR 1 (Assessing Initial Readiness); 3.3 FOG (Fact, Opinion, Guess); 3.4 Five whys; 3.5 User stories; 3.6 Purposeful conversations; 3.6.1 Standing up for desks; 3.7 Consensus building; Chapter 4 Defining the Problem; 4.1 What is the problem we are trying to solve?; 4.2 High level process map; 4.2.1 Networked business; 4.3 Scoping document; 4.4 In frame / out of frame; 4.5 Problem solving teams; 4.5.1 The iceberg of ignorance; 4.5.2 Ordering new bins; 4.6 Fishbone diagram; 4.7 A3 problem statement; 4.8 AIR 2 (Alignment, Impact Readiness); 4.9 Measures to consider; 4.9.1 Is checking necessary?; 4.9.2 Error reduction measures; 4.9.3 Behavioural or cultural change; Chapter 5 Investigating the Problem; 5.1 Do we fully understand the problem?; 5.2 Understanding a process; 5.3 Swim lane process map; 5.4 Value vs non-value adding steps; 5.4.1 The welcome back event; 5.5 Rapid improvement event; 5.5.1 Virtual RIE in Tasmania; 5.6 Case study: Improving the onboarding process (Part 1); 5.7 Four voices; 5.8 Eight wastes; 5.9 RRS (runners, repeaters, strangers); 5.10 Theory of constraints; 5.11 Case study: Improving the onboarding process (Part 2); 5.12 Case study: The new payroll system; 5.12.1 Fishbone diagram; 5.12.2 Pareto analysis; 5.12.3 A3 problem statement; 5.13 Stakeholder analysis; 5.14 Spaghetti diagram  ; Chapter 6 Selecting the Solution; 6.1 Are we confident we have picked the best solution?; 6.2 Ease/benefit analysis; 6.2.1 Determining ease; 6.2.2 Determining benefit; 6.3 Designing out errors (Poka yoke); 6.3.1 Cars and phones; 6.4 Repeatable and Reproducible; 6.5 Reducing cost vs creating capacity; 6.5.1 Discretionary effort; 6.6 SMART Goals; 6.7 Interim solutions vs future state solutions; Chapter 7 Implementing the Solution; 7.1 Are we ready to solve the problem?; 7.2 Implementation action list; 7.3 RACI chart; 7.4 Visual management; 7.5 Seeing new behaviour emerge; 7.6 Automation makes problems visible; 7.6.1 The visibility paradox; 7.6.2 Helping the customer accept and adopt; 7.6.3 Desire paths; Chapter 8 Reviewing the Results; 8.1 Have we solved the problem?; 8.2 Reviewing performance; 8.3 Track your capacity creation; 8.4 Customer journey maps; 8.5 STAR story telling; 8.6 Visual displays; 8.7 Process heat maps; 8.8 Reflection on the problem solving process; Chapter 9 Responding to Other People’s Behaviour; 9.1 Types of conflict; 9.1.1 Intrapersonal conflict; 9.1.2 Interpersonal conflict; 9.1.3 Role conflict; 9.1.4 Intragroup conflict; 9.2 Hierarchy of needs; 9.3 Group dynamics; 9.4 Two factor theory; 9.5 Force field analysis; 9.6 Supporting purposeful conversations; 9.7 Interest Based Negotiation; 9.8 Practicing Responses; Conclusion; Index 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia