• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Collaborative Learning, Reasoning, and Technology » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Collaborative Learning, Reasoning, and Technology

ISBN-13: 9780415648936 / Angielski / Miękka / 2012

Collaborative Learning, Reasoning, and Technology  9780415648936 Taylor & Francis Group - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Collaborative Learning, Reasoning, and Technology

ISBN-13: 9780415648936 / Angielski / Miękka / 2012

cena 165,46
(netto: 157,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 164,10
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume presents research findings on the use of technology to support learning and reasoning in collaborative contexts. Featuring a variety of theoretical perspectives, ranging from sociocultural to social psychological to information processing views, Collaborative Learning, Reasoning, and Technology includes an international group of authors well known for their contributions to research on technology learning environments. Two themes are central: the use of technology as a scaffold for learning, and the use of technology to promote argumentation and reasoning. Collaboration among peers is a key element in both of these strands. These foci highlight, respectively, a key element in the design of technology-based learning environments and a key outcome that can result from online instruction/learning. As a whole, the volume addresses some of the core issues in using technology to support collaborative learning, reasoning, and argumentation.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Computers & Technology
Computers > Educational Software
Wydawca:
Taylor & Francis Group
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415648936
Rok wydania:
2012
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

This is a meaty and stimulating collection that grapples with the heart of what many of us aspire to witness in learners when we try to get them working together through or at computers." -- Mike Johnson, British Journal of Educational Technology, July 2007.

Contents: Series Foreword. A.M. O'Donnell, Introduction: Learning With Technology. R. De Lisi, A Developmental Perspective on Virtual Scaffolding for Learning in Home and School Contexts. K. Bielaczyc, A. Collins, Fostering Knowledge-Creating Communities. M.C. Linn, J.D. Slotta, Enabling Participants in Online Forums to Learn From Each Other. S. Williams, G. Kelly, Virtual Reflection: What Teachers Say (and Don't Say) Online About Their Practice. C. Qi, J. Zhang, Collaborative Discovery Learning Based on Computer Simulation. C.E. Hmelo-Silver, Design Principles for Scaffolding Technology-Based Inquiry. S.J. Derry, eSTEP as a Case of Theory-Based Web Course Design. J. Andriessen, Collaboration in Computer Conferencing. G. Erkens, M. Prangsma, J. Jasper, Planning and Coordinating Activities in Collaborative Learning. J. van Drie, C. van Boxtel, J.L. van der Linden, Historical Reasoning in a Computer-Supported Collaborative Learning Environment. J. Wiley, J. Bailey, Effects of Collaboration and Argumentation on Learning From Web Pages. A. Veerman, E. Veldhuis-Diermanse, Collaborative Learning Through Electronic Knowledge Construction in Academic Education. C.A. Chinn, Learning to Argue.

Angela M. O'Donnell, Cindy E. Hmelo-Silver, Gijsbert Erkens



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia