• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cognitive Approaches To Automated Instruction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cognitive Approaches To Automated Instruction

ISBN-13: 9780805809923 / Angielski / Twarda / 1992 / 264 str.

J. Wesley Regian; Valerie Shute
Cognitive Approaches To Automated Instruction J. Wesley Regian Valerie Shute 9780805809923 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cognitive Approaches To Automated Instruction

ISBN-13: 9780805809923 / Angielski / Twarda / 1992 / 264 str.

J. Wesley Regian; Valerie Shute
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Useful to researchers as well as practitioners looking for guidance on designing automated instruction systems, this book provides a snapshot of the state-of-the-art in this research area. In so doing, it focuses on the two critical problems: first, diagnosis of the student's current level of understanding or performance; and second, selection of the appropriate intervention that will transition the student toward expert performance. Containing a comprehensive set of principled approaches to automated instruction, diagnosis, and remediation, it is the first volume on the topic to provide specific, detailed guidance on how to develop these systems.
Leading researchers and practitioners represented in this book address the following questions in each chapter:
* What is your approach to cognitive diagnosis for automated instruction?
* What is the theoretical basis of your approach?
* What data support the utility of the approach?
* What is the range of applicability of your approach?
* What knowledge engineering or task analysis methods are required to support your approach?
Referring to automated instruction as instruction that is delivered on any microprocessor-based system, the contributors to -- and editors of -- this book believe that is it possible for automated instructional systems to be more effective than they currently are. Specifically, they argue that by using artificial intelligence programming techniques, it is possible for automated instructional systems to emulate the desirable properties of human tutors in one-on-one instruction.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Educational Software
Education > Computers & Technology
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805809923
Rok wydania:
1992
Ilość stron:
264
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.83 x 15.14 x 2.26
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: J.W. Regian, V.J. Shute, Automated Instruction as an Approach to Individualization. V.J. Shute, Aptitude-Treatment Interactions and Cognitive Skill Diagnosis. A. Lesgold, G. Eggan, S. Katz, G. Rao, Possibilities for Assessment Using Computer-Based Apprenticeship Environments. J.R. Anderson, A.T. Corbett, J.M. Fincham, D. Hoffman, R. Pelletier, General Principles for an Intelligent Tutoring Architecture. D.M. Towne, A. Munro, Supporting Diverse Instructional Strategies in a Simulation-Oriented Training Environment. Cognition and Technology Group, Vanderbilt University, An Anchored Instruction Approach to Cognitive Skills Acquisition and Intelligent Tutoring. A.D. Fisk, W.A. Rogers, The Application of Consistency Principles for the Assessment of Skill Development. W.B. Johnson, J.E. Norton, Modeling Student Performance in Diagnostic Tasks: A Decade of Evolution. K. Bennett, The Use of On-Line Guidance, Representation Aiding, and Discovery Learning to Improve the Effectiveness of Simulation Training.

Regian, J. Wesley; Shute, Valerie J.; Shute, Valerie

Shute, Valerie Valerie Shute is Professor of Educational Psycholo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia