• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Co-Creation in Tourist Experiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Co-Creation in Tourist Experiences

ISBN-13: 9781032242248 / Angielski / Miękka / 2021 / 178 str.

Nina Prebensen; Joseph Chen; Muzaffer Uysal
Co-Creation in Tourist Experiences Prebensen, Nina 9781032242248 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Co-Creation in Tourist Experiences

ISBN-13: 9781032242248 / Angielski / Miękka / 2021 / 178 str.

Nina Prebensen; Joseph Chen; Muzaffer Uysal
cena 204,81
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book brings together scholars from diverse areas to address the nature of the co-creation process and how the elements of the co-creation process interact in different experience settings. The book also serves as a state of the best practice of co-creation of tourist experiences in the field and will appeal to scholars and students of, tour

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Contemporary Geographies of Leisure, Tourism and Mobility
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032242248
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000331807
Ilość stron:
178
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of illustrations

Notes on contributors

Preface

Acknowledgments

  

1. Tourist experience creation: an overview

Nina K. Prebensen, Joseph S. Chen and Muzaffer S. Uysal

2. Creating emotional platforms

Sandra Gountas

3. Designing and managing co-creative processes in a holiday environment: the case of French Northern Alpine ski resorts

Isabelle Frochot and Dominique Kreziak

4. Staging for value co-creation in nature-based experiences: the case of a surfing course at Surfers Paradise, Australia

Nina K. Prebensen

5. Designing forest-based wellbeing tourism services for Japanese customers: a case study from Finland

Raija Komppula and Henna Konu

6. Innovation potentials through value proposals: a case study of a museum in northern Norway

Nina K. Prebensen

7. Value co-created in geothermal tourism: the case of the 'ryokan' industry in Japan

Timothy Lee

8. Value creation through heritage and identity

Ruhet Genc

9. Gastronomy in a co-creation context

Ruhet Genc

10. Co-creating customer experience: the role of employees in tourism and hospitality services

Prakash K. Chathoth, Eric S. W. Chan, Robert J. Harrington, Fevzi Okumus and Zibin Song

11. Co-creating the sightseeing experience with and without a guide

Anita Zátori

12. Creating value with seasonal workers through psychological contracts

Kristin Woll

13. Challenges and research directions in co-creating tourism experience

Joseph S. Chen, Muzaffer S. Uysal and Nina K. Prebensen

 

Index

Nina K. Prebensen is a Professor at UiT - The Arctic University of Norway. She also holds a 20% position at the University College of South East Norway. She has published papers in various tourism journals. Her research particularly highlights the tourist decision and experience processes, where co-creation of value for hosts and guests are in focus.

Joseph S. Chen is Professor in Tourism, Hospitality and Event Management in the Department of Recreation, Park and Tourism Studies at Indiana University, Bloomington, USA. His research foci entail tourism marketing, tourist behaviors, social impacts of tourism, Arctic tourism and sustainability in hospitality and tourism.

Muzaffer S. Uysal is a Chair and Professor in the Hospitality and Tourism Management Department in the Isenberg School of Management at the University of Massachusetts, Amherst, USA. He is a member of International Academy for the Study of Tourism and the Academy of Leisure Sciences. His current research interests center on tourism demand/supply interaction, tourism development and QOL research in tourism and hospitality.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia