• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Classroom Research on Chinese as a Second Language » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Classroom Research on Chinese as a Second Language

ISBN-13: 9780367730123 / Angielski / Miękka / 2020 / 288 str.

Fangyuan Yuan; Shuai Li
Classroom Research on Chinese as a Second Language Fangyuan Yuan Shuai Li 9780367730123 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Classroom Research on Chinese as a Second Language

ISBN-13: 9780367730123 / Angielski / Miękka / 2020 / 288 str.

Fangyuan Yuan; Shuai Li
cena 195,06
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection brings together a series of empirical studies on topics surrounding classrooms of Chinese as a second language (L2) by drawing on a range of theoretical frameworks, methodological strategies, and pedagogical perspectives.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Language Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367730123
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000569422
Ilość stron:
288
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.86 x 14.99 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Chapter 1.



An Overview: Classroom Research and Chinese as a Second Language



Fangyuan Yuan and Shuai Li 



 



Part I: Efficiency of Form-Focused Instruction and Task-Based Teaching



 



Chapter 2.



The Effects of Tone Training on Tone Perception Accuracy in Chinese Language Classrooms



Yen-Chen Hao and Jennifer Li-Chia Liu





Chapter 3.



Differential Effects of Recasts and Metalinguistic Prompts on the Acquisition of Chinese Wh-questions and Classifiers



Yu Wu





Chapter 4.



Effects of Task Repetition on the Interlanguage Development of Chinese Aspect Marker Le



Fangyuan Yuan





Chapter 5.



Effects of Explicit Instruction on Chinese Syntactic Complexity in Repeated Story Retelling Tasks



Qiaona Yu





Chapter 6.



The Effects of Online Writing on Heritage Language Anxiety – A Bayesian Analysis



Yang Xiao-Desai



 



Part II: Interlanguage Development and Classroom Teaching and Learning



 



Chapter 7.



Radical Awareness Development of L2 Chinese Learners in the U.S.: Comparing Heritage Learners and Non-Heritage Learners



Tianxu Chen 





Chapter 8.



Understanding Learners’ Vocabulary Profiles in L2 Chinese Classrooms



Haomin Zhang





Chapter 9.



Development of Pragmatic and Grammatical Awareness in L2 Chinese Classrooms



Li Yang





Chapter 10.



Measurement Quality and Rating Scale Functioning of a CSL Classroom Assessment Instrument



Shuai Li, Yali Feng, and Ting Wen



 





Part III: Teachers’ Perceptions, Practices, and Professional Development



 



Chapter 11.



K-12 Chinese Language Teachers’ Perceptions of Classroom Portfolio Assessment



Zheng Gu, Yanjiang Teng, Xuexue Yang, and Dongbo Zhang





Chapter 12.



Teaching Chinese at American Charter Schools: Identity and Classroom Teaching



Wenhao Diao and Hsuan-Ying Liu

Fangyuan Yuan is a Professor in the Languages and Cultures Department at the United States Naval Academy, USA.



Shuai Li is an Associate Professor and Chinese Program Coordinator in the World Languages & Cultures Department at Georgia State University, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia