• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Classroom-Oriented Research: Achievements and Challenges » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Classroom-Oriented Research: Achievements and Challenges

ISBN-13: 9783319001876 / Angielski / Twarda / 2013 / 301 str.

Miros Aw Pawlak; Jakub Bielak; Anna Mystkowska-Wiertelak
Classroom-Oriented Research: Achievements and Challenges Pawlak, Miroslaw 9783319001876 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Classroom-Oriented Research: Achievements and Challenges

ISBN-13: 9783319001876 / Angielski / Twarda / 2013 / 301 str.

Miros Aw Pawlak; Jakub Bielak; Anna Mystkowska-Wiertelak
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume collects papers related to different aspects of classroom-oriented research on teaching and learning second and foreign languages. It provides important guidelines for researchers interested in conducting their own classroom-oriented research.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Education > Language Experience Approach
Language Arts & Disciplines > Study & Teaching
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Second Language Learning and Teaching
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319001876
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2014
Numer serii:
000429811
Ilość stron:
301
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
16.5 x 24.0 x 2.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Age and the classroom learning of additional languages.- The sociolinguistic parameters of L2 speaking anxiety.- Comparing teachers’ and learners’ views on grammar instruction and error correction.- Stability and variability in pre-service teachers’ beliefs.- The relationship between learning strategies and speaking performance.- Strategic intervention in the foreign language classroom.- On the role of teacher questions in EFL classrooms – analyzing lesson videos.- Teacher interpersonal communication abilities in the classroom with regard to perceived classroom justice and credibility.- Discovering teacher-trainees’ understanding of TEFL theories with the use of think-aloud protocols.- Action research and teacher development: MA students’ perspective.- Communicating solidarity with the reader – linguistic politeness strategies in EFL methodology textbooks.- Micro- and macro-perspectives on students’ attitudes to online classes.- The use of Internet resources to develop autonomy in learning English pronunciation – a qualitative study.- Developing language learners’ intercultural competence through CALL.- Intercultural teaching in the Polish context.- Evaluating the use of group work in the foreign language classroom.- Observations – the eyes and ears of the lessons.- Using dynamic assessment to improve L2 learners’ knowledge of grammar: Evidence from the tenses.- ESP: Corpus studies and parametric test analysis for teaching purposes.- How to teach CLIL? Some remarks on CLIL methodology.

The volume brings together papers related to different aspects of classroom-oriented research on teaching and learning second and foreign languages that have been authored by specialists from Poland and abroad. The first part contains contributions dealing with individual variation in the language classroom, in particular age, anxiety, beliefs and language learning strategies. The second part deals with various facets of teachers’ behaviors in the classroom, focusing in particular on classroom communication and the use of action research in teacher training. The third part includes papers devoted to various instructional practices, such as the use of new technologies, the development of intercultural competence, assessment or combining content and language. Finally, the last part deals with issues involved in research methodology, with special emphasis being placed on the use of diaries, observations, mixed methods research as well as triangulation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia