• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Classroom Management for Gifted and Twice-Exceptional Students Using Functional Behavior Assessment: A Step-By-Step Professional Learning Program for » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Classroom Management for Gifted and Twice-Exceptional Students Using Functional Behavior Assessment: A Step-By-Step Professional Learning Program for

ISBN-13: 9781646320875 / Angielski / Miękka / 2021 / 422 str.

Yara Farah; Susan Johnsen
Classroom Management for Gifted and Twice-Exceptional Students Using Functional Behavior Assessment: A Step-By-Step Professional Learning Program for Yara Farah Susan Johnsen 9781646320875 Prufrock Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Classroom Management for Gifted and Twice-Exceptional Students Using Functional Behavior Assessment: A Step-By-Step Professional Learning Program for

ISBN-13: 9781646320875 / Angielski / Miękka / 2021 / 422 str.

Yara Farah; Susan Johnsen
cena 484,79
(netto: 461,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 482,79
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Classroom Management for Gifted and Twice-Exceptional Students Using Functional Behavior Assessment assists educators in understanding how to identify and target behaviors that influence the success of students and daily classroom instruction.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - Gifted
Education > Special Education - Learning Disabilities
Education > Special Education - Behavioral, Emotional & Social Disabilities
Wydawca:
Prufrock Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781646320875
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
422
Waga:
1.08 kg
Wymiary:
27.94 x 24.64 x 2.54
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

Introduction MODULE 1 Characteristics of Gifted and Twice-Exceptional Students Background Information for the Instructor Presentation Guide: Characteristics of Gifted and Twice-Exceptional Students Optional Activities MODULE 2 Beliefs About Classroom Management Background Information for the Instructor Presentation Guide: Beliefs About Classroom Management Optional Activities MODULE 3 Influences on Behavior: The A-B-C Model Background Information for the Instructor Presentation Guide: Influences on Behavior The A-B-C Model Optional Activities MODULE 4 Defining and Describing Behaviors Background Information for the Instructor Presentation Guide: Defining and Describing Behaviors Optional Activities and Forms MODULE 5 Antecedents and Contextual Variables Background Information for the Instructor Presentation Guide: Antecedents and Contextual Variables Optional Activities and Forms MODULE 6 Identifying and Describing Consequences Background Information for the Instructor Presentation Guide: Identifying and Describing Consequences Optional Activities and Forms MODULE 7 Identifying Schedules of Reinforcing Consequences Background Information for the Instructor Presentation Guide: Identifying Schedules of Reinforcing Consequences Optional Activities and Forms MODULE 8 Analyzing Data to Examine Functions: Developing a Hypothesis Background Information for the Instructor Presentation Guide: Analyzing Data to Examine Functions Developing a Hypothesis Optional Activities MODULE 9 Implementing a Behavioral Intervention With a Student Background Information for the Instructor Presentation Guide: Implementing a Behavioral Intervention With a Student Optional Activities MODULE 10 Creating a Classroom Environment That Influences Desired Behaviors Background Information for the Instructor Presentation Guide: Creating a Classroom Environment That Influences Desired Behaviors Optional Activity Glossary References About the Authors

Yara N. Farah, Ph.D., has worked for the past 13 years in the field of education. She has a doctorate in educational psychology from Baylor University and a master's degree in special education (mild to moderate) from California State University, Northridge.

Susan K. Johnsen, Ph.D., is professor emerita of the Department of Educational Psychology at Baylor University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia