• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Classroom Authority: Theory, Research, and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Classroom Authority: Theory, Research, and Practice

ISBN-13: 9780805851601 / Angielski / Twarda / 2005 / 210 str.

Pace/Hemmings; Judith L. Pace; Annette Hemmings
Classroom Authority: Theory, Research, and Practice Pace, Judith L. 9780805851601 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Classroom Authority: Theory, Research, and Practice

ISBN-13: 9780805851601 / Angielski / Twarda / 2005 / 210 str.

Pace/Hemmings; Judith L. Pace; Annette Hemmings
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book describes and analyzes authority relationships in classrooms through explorations of theory, prior research, and contemporary qualitative studies. The emphasis is on the social construction of authority and the crucial role authority plays in K-16 teachers' pedagogy and students' academic engagement and achievement.

The introductory chapter grounds the reader in social theory on authority; presents groundbreaking qualitative studies of classroom authority; describes ideological debates over authority in schools; and discusses implications for research, practice, and policy. Six field-based qualitative studies illuminate the dynamics of authority across a spectrum of K-12 and college settings. These studies feature a variety of methodologies, theoretical lenses, and interpretive perspectives that the authors use to gather and analyze data. The emphasis in all the chapters is on the nature, negotiation, and implications of authority relations between teachers and students. The epilogue pulls the book together by elucidating new findings and vital themes that expand the reader's vision of what classroom authority means, how it is constructed, and why it is so important.

This book seeks to revitalize dialogue and research on classroom authority with attention to the contextual factors that bear on its social construction. It is aimed at teacher educators, scholars, policymakers, students of education, and practitioners who seek empirically based understanding of authority that is inextricably connected to classroom life and ultimately to the larger issues of educational quality and democracy in schools and society.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Education > Aims & Objectives
Education > Organizations & Institutions
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805851601
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
210
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.57 x 16.0 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: M.H. Metz, Foreword. Preface. J.L. Pace, A. Hemmings, Understanding Classroom Authority as a Social Construction. J.S. Wills, Authority, Culture, Context: Controlling the Production of Historical Knowledge in Elementary Classrooms. J. Mullooly, H. Varenne, Playing With Pedagogical Authority. J.L. Pace, Saving (and Losing) Face, Race, and Authority: Strategies of Action in a Ninth-Grade English Class. J.S. Bixby, Authority in Detracked High School Classrooms: Tensions Among Individualism, Equity, and Legitimacy. A. Hemmings, Moral Order in High School Authority: Dis/Enabling Care and (Un)Scrupulous Achievement. R. Rosenblum, Standards and Sob Stories: Negotiating Authority at an Urban Public College. D.T. Hansen, Epilogue: The Sources and Expressions of Classroom Authority.

Judith L. Pace, Annette Hemmings

Pace, Judith L. Judith L. Pace is Associate Professor of Education... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia