Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
City Schools and the American Dream 2: The Enduring Promise of Public Education » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
City Schools and the American Dream 2: The Enduring Promise of Public Education
ISBN-13
: 9780807763865 / Angielski / Miękka / 2020 / 165 str.
Pedro A. Noguera
;
Esa Syeed
;
James a. Banks
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
City Schools and the American Dream 2: The Enduring Promise of Public Education
ISBN-13
: 9780807763865 / Angielski / Miękka / 2020 / 165 str.
Pedro A. Noguera
;
Esa Syeed
;
James a. Banks
cena
126,01
zł
(netto: 120,01 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 125,77 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Educational Policy & Reform
Education
>
Leadership
Education
>
Aims & Objectives
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
Multicultural Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807763865
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000081094
Ilość stron:
165
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Series Foreword James A. Banks
Preface
1. City Schools Revisited: The Politics and Possibilities of Urban Education
Introduction
NCLB and The Emergence of a New Education Reform Movement
The Legacy Of NCLB: Wide-Ranging Impacts, Little Improvement
A New Era of Reform Under Trump?
The Urban Context: Change and Consistency
2. The Social Context and Its Impact on Inner-City Schooling
The Making of the City and Its Schools: Urbanization, Segregation, and the Accumulation of Disadvantage.
Re-Making The "Urban": The Changing Character of City Schools
The Need for Contextual Explanations: The Case of School Closures
A Wider Focus: Bringing Contexts into our Work
3. The Role of Schools in Reducing Racial Inequality
Structural Racism and The Persistence of Racial Disparities
A Day in the Life: Racial Disparities in Lived Experience
Changing Paradigms of Race
Seeking Possibilities: Teaching for Racial Justice
Without Honors: Race and the Mechanisms of Tracking
Conclusion
4. The Power to Change: Limits and Opportunities in School Reform
A View from the Top: Power and Elite-led Reforms
Power to the Person: Charters and the Individualization of Change
People Power: Building Capacity at the Grassroots
Bringing it all Together: California and School Finance Reforms
Conclusion
5. Safety, Security and the Threat of Violence in Urban Schools
Beyond Fear: Understanding and Responding to Threats to School Safety
The Sociology of Violence in Urban Areas
Addressing Violence by Building and Repairing Trust
The Role of Trust in Promoting Safety in Schools
Conclusion
6. Conclusion: Still Pursuing the Dream
Can We Learn From Success?
From Reform to Transformation
Expanding Access to Educational Opportunity
Addressing the Structural Barriers to Change
Recognizing Constraints and Acting on Possibilities for Change
References
Index
About the Authors
Udostępnij
Czytaj nas na: