• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Chinese Social Media: Social, Cultural, and Political Implications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Chinese Social Media: Social, Cultural, and Political Implications

ISBN-13: 9780367889418 / Angielski / Miękka / 2019 / 246 str.

Mike Kent; Katie Ellis; Jian Xu
Chinese Social Media: Social, Cultural, and Political Implications Mike Kent Katie Ellis Jian Xu 9780367889418 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Chinese Social Media: Social, Cultural, and Political Implications

ISBN-13: 9780367889418 / Angielski / Miękka / 2019 / 246 str.

Mike Kent; Katie Ellis; Jian Xu
cena 204,40 zł
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book brings together scholars from a variety of disciplines to address critical perspectives on Chinese language social media, internationalizing the state of social media studies beyond the Anglophone paradigm.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Computers > Social Aspects
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Digital Media and Culture in Asia
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367889418
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000817102
Ilość stron:
246
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01



Foreword



Michael Keane



1. Chinese social media today



Mike Kent, Katie Ellis and Jian Xu



Part I: Chinese Social Media and the Public



2. Micro-philanthropy and new grassroots associations: Social media and the rights discourse in China.



Haiqing Yu



3.Social media and legitimization tactics of grassroots NGOs in China: A case study of Love Save Pneumoconiosis



Dianlin Huang



4. The "Making" of online celebrity – A case Study of Chinese rural same-sex male couple Anwei and Yebin



Tianyang Zhou and Lianrui Jia



5. Populist sentiments and digital ethos in the social media space: Revelations of Weibo celebrities in China



Zixue Tai, Xiaolong Liu and Jiang Liang



Part II: Chinese Social Media and (Re)Presentation



6. Framing food safety issues in China: The interplay of official discourse and civil discourse



Yang Wang



7. Face-work on social media: The presentation of self on Renren and Facebook



Xiaoli Tian



8. RenRen and social capital in contemporary China



Naziat Choudhury and David Holmes



Part III: Chinese Social Media and Disability



9. WeChat and the Voice Donor campaign: an example of ‘doing good’ on social media



Mike Kent, Katie Ellis, Joy Zhang, and He Zhang



10. Accessibility in China: a Peep at a Leopard through a tube



Yao Ding and G. Anthony Giannoumis



11. The Accessibility of Chinese Social Media Applications: A heuristic evaluation of WeChat app



Weiqin Chen, Way Kiat Bong and Nan Li



Part IV: Chinese Social Media in Greater China and Overseas



12. From (anti-mainland) sinophobia and shibboleths to mobilisation on a Taiwanese message board



Joshua Cader



13. The Chineseness of Chinese Internet companies


Mike Kent is Head of Department and a senior lecturer in the Internet Studies Department at Curtin University, Australia



Katie Ellis is a senior research fellow in the Internet Studies Department and convenor of the Critical Disability Studies Research Network at Curtin University, Australia



Jian Xu is a research fellow at the School of Communications and Creative Arts at Deakin University, Australia



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia