• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era: Cultivation, Transformation and Upgrading » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era: Cultivation, Transformation and Upgrading

ISBN-13: 9789811621444 / Angielski / Twarda / 2021 / 153 str.

Hongbo Lai
Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era: Cultivation, Transformation and Upgrading Hongbo Lai 9789811621444 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era: Cultivation, Transformation and Upgrading

ISBN-13: 9789811621444 / Angielski / Twarda / 2021 / 153 str.

Hongbo Lai
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Globalization
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811621444
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Ilość stron:
153
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. Conceptual framework.- Chapter 3.  Connotation and mechanism.- Chapter 4. cultivation methods of chinese local new luxury brands: a perspective of design driven innovation.- Chapter 5. communication methods of chinese local new luxury brands: a perspective of digital media communication.- Chapter 6.  case studies.- Chapter 7.  Conclusion and prospect.- Appendix.- Bibliography.

Hongbo Lai completed his Ph.D in management at Tongji University and was a postdoctoral candidate of Applied Economics and Sociology, Fudan University. He is an associate professor, School of Management, Shanghai University of Technology, a part-time researcher of Enterprise Development and Management Innovation Research Center of Fudan University, an experts selected from Shanghai Science and Technology Experts database (Applied Research), an external review expert for Tongji University EMBA project. He is an expert of the Ministry of Education and head of the key research group of Shanghai Municipal Government. In 2016, he won the title of excellent postdoctoral of Fudan University.

He has worked in the front line of enterprises in the Pearl River Delta and Yangtze River Delta for decades and is devoted to industrial innovation and high-quality development of enterprise. He has published two monographs, more than 40 academic papers, and presided over nearly 20 national, provincial and ministerial level projects. 

This book focuses on the development and trends of Chinese local luxury industry in the digital era, which brings a new round of manufacturing transformation and upgrading, as well as development opportunities. It reveals the connotation and mechanism of the new local luxury brands in China step by step by answering the questions of "what, why and how". Through the analysis of 200 + questionnaires by SPSS statistical tools and case study, the book concludes the internal mechanism and theoretical support for China to cultivate new local luxury brands. It presents an overview on the current China's local luxury industry.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia