• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Chinese Boxes: Reality TV and Audience Participation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Chinese Boxes: Reality TV and Audience Participation

ISBN-13: 9783659629242 / Angielski / Miękka / 2014 / 400 str.

Huang Kuo
Chinese Boxes: Reality TV and Audience Participation Huang Kuo 9783659629242 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Chinese Boxes: Reality TV and Audience Participation

ISBN-13: 9783659629242 / Angielski / Miękka / 2014 / 400 str.

Huang Kuo
cena 421,00 zł
(netto: 400,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 421,00 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Convergent media technologies have set up a media platform that supports interactive, participatory mediated communities. The world-wide popularity of reality TV shows is indicative of the spread of these cultural values and exemplifies the era of participating audiences ( ). This book investigates audience participation in two Chinese reality TV programmes, identifying audience participation as a form of informal role enactment. This is the first research conducted in China that maps audience members by calling on them to be self-reflective. With its extension of a Chinese audience studies approach, and its valuing of audience members' voices, this book will be useful to scholars, students, as well as Chinese television production planners in designing environments that can assuage the growing Chinese appetite for participation in programmes. This book is highly recommended by Professor Naren Chitty A.M from Macquarie University, Sydney and Professor Daya Thussu from University of Westminster, London."

Convergent media technologies have set up a media platform that supports interactive, participatory mediated communities. The world-wide popularity of reality TV shows is indicative of the spread of these cultural values and exemplifies the era of participating audiences (参众). This book investigates audience participation in two Chinese reality TV programmes, identifying audience participation as a form of informal role enactment. This is the first research conducted in China that maps audience members by calling on them to be self-reflective. With its extension of a Chinese audience studies approach, and its valuing of audience members voices, this book will be useful to scholars, students, as well as Chinese television production planners in designing environments that can assuage the growing Chinese appetite for participation in programmes. This book is highly recommended by Professor Naren Chitty A.M from Macquarie University, Sydney and Professor Daya Thussu from University of Westminster, London.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659629242
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
400
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.26
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Associate Professor at English Service of China Radio International. She has a Ph.D from Macquarie University, Australia, and MA from University of Westminster, UK. Her research focuses on international communication, audience studies and new media. She authored the book Multimedia Technology: How It Changes Classroom and Communication.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia