• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

China's Belt and Road Power Transition: Preparations and Blowbacks » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

China's Belt and Road Power Transition: Preparations and Blowbacks

ISBN-13: 9798855800920 / Angielski / Twarda / 2025 / 242 str.

Hong Kong) Chung Chien-peng (C. P.) (Lingnan University
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

China's Belt and Road Power Transition: Preparations and Blowbacks

ISBN-13: 9798855800920 / Angielski / Twarda / 2025 / 242 str.

Hong Kong) Chung Chien-peng (C. P.) (Lingnan University
cena 448,35 zł
(netto: 427,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 444,68 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Details the Belt and Road global infrastructure development initiative as the most important instrument for China's leadership under Xi Jinping to create an alternative global economic and geopolitical order to challenge the United States. In the opening decades of the twenty-first century the Chinese Communist Party (CCP) leadership under Xi Jinping has created a worldwide Sino-centric network, the Belt and Road Initiative (BRI), to challenge American dominance in world affairs. Encompassing economic, financial, political, and strategic relations, the CCP's belief is that the funds, construction projects, and promises offered by the BRI will generate a widespread perception of the inexorability, legitimacy, and thus acceptability of a Chinese world order. Consisting initially of a land-based "Silk Road Economic Belt," an oceangoing "Maritime Silk Road," and the China-Pakistan Economic Corridor, the BRI has expanded to involve more than 140 countries and includes a Health Silk Road, Digital Silk Road, and Polar Silk Road, but it has also experienced serious challenges. Using power transition theory, Chien-peng Chung carefully investigates and evaluates the enterprise's benefits and shortcomings, concluding that it is still too early to consider the BRI a success.

Details the Belt and Road global infrastructure development initiative as the most important instrument for China's leadership under Xi Jinping to create an alternative global economic and geopolitical order to challenge the United States. In the opening decades of the twenty-first century the Chinese Communist Party (CCP) leadership under Xi Jinping has created a worldwide Sino-centric network, the Belt and Road Initiative (BRI), to challenge American dominance in world affairs. Encompassing economic, financial, political, and strategic relations, the CCP's belief is that the funds, construction projects, and promises offered by the BRI will generate a widespread perception of the inexorability, legitimacy, and thus acceptability of a Chinese world order. Consisting initially of a land-based "Silk Road Economic Belt," an oceangoing "Maritime Silk Road," and the China-Pakistan Economic Corridor, the BRI has expanded to involve more than 140 countries and includes a Health Silk Road, Digital Silk Road, and Polar Silk Road, but it has also experienced serious challenges. Using power transition theory, Chien-peng Chung carefully investigates and evaluates the enterprise's benefits and shortcomings, concluding that it is still too early to consider the BRI a success.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Political Science > Ekonomia polityczna
Political Science > International Relations - General
History > Asia - China
Wydawca:
State University of New York Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9798855800920
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
242
Wymiary:
22.9x15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia