• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

China Online: Locating Society in Online Spaces » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

China Online: Locating Society in Online Spaces

ISBN-13: 9781138809291 / Angielski / Twarda / 2014 / 186 str.

Peter Marolt; David Kurt Herold
China Online: Locating Society in Online Spaces Peter Marolt David Kurt Herold 9781138809291 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

China Online: Locating Society in Online Spaces

ISBN-13: 9781138809291 / Angielski / Twarda / 2014 / 186 str.

Peter Marolt; David Kurt Herold
cena 778,85
(netto: 741,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Chinese internet is driving change across all facets of social life, and scholars have grown mindful that online and offline spaces have become interdependent and inseparable dimensions of social, political, economic, and cultural activity. This book showcases the richness and diversity of Chinese cyberspaces, conceptualizing online and offline China as separate but inter-connected spaces in which a wide array of people and groups act and interact under the gaze of a seemingly monolithic authoritarian state. The cyberspaces comprising "online China" are understood as spaces for interaction and negotiation that influence "offline China." The book argues that these spaces allow their users greater "freedoms" despite ubiquitous control and surveillance by the state authorities. The book is a sequel to the editors' earlier work, Online Society in China: Creating, Celebrating and Instrumentalising the Online Carnival (Routledge, 2011).

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Ethnic Studies - General
Social Science > Popular Culture
Social Science > Regional Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Media, Culture and Social Change in Asia
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138809291
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000569310
Ilość stron:
186
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Deliberating Online Spaces  1. Grounding Online Spaces  2. Users, not Netizens: Spaces and Practices on the Chinese Internet  Part 2: Defining Online Spaces  3. “The Corpses were Emotionally Stable”: Agency and Passivity on the Chinese Internet  4. Regarding Subjectivities and Social Life on the Screen: The Ambivalences of Spectatorship in the People’s Republic of China  Part 3: Claiming Online Spaces  5. A Framing Analysis of Chinese Independent Candidates’ Strategic Use of Microblogging for Online Campaign and Political Expression  6. China’s Dream of High-speed Growth Gets Rear-ended: The “Wenzhou 723” Microblogging Incident and the Erosion of Public Confidence  Part 4: Enjoying Online Spaces  7. Gold Farmers and Water Army: Digital Playbor with Chinese Characteristics  8. Chinese Fansub Groups as Communities of Practice: An Ethnography of Online Language Learning  Part 5: Shaping Online Spaces  9. Balancing Market and Politics: The Logic of Organizing Cyber Communities in China  10. The Role of Chinese Internet Industry Workers in Creating Alternative Online Spaces

Peter Marolt is a Research Fellow at the Asia Research Institute, National University of Singapore

David Kurt Herold is an Assistant Professor of Sociology at Hong Kong Polytechnic University



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia