• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

China Branding: Cases from Zhejiang » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

China Branding: Cases from Zhejiang

ISBN-13: 9789811393174 / Angielski / Twarda / 2019 / 154 str.

Martin J. Liu; Jun Luo
China Branding: Cases from Zhejiang Liu, Martin J. 9789811393174 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

China Branding: Cases from Zhejiang

ISBN-13: 9789811393174 / Angielski / Twarda / 2019 / 154 str.

Martin J. Liu; Jun Luo
cena 644,07
(netto: 613,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - Comparative
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811393174
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Ilość stron:
154
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Case 1 Place Umbrella Branding and the Provision of Quality: A Case Study of the “ZhejiangMade” Brand.- Case 2 Branding in the Context of Globalization: A Case Study of Baoxiniao.- Case 3 From No Body to Some Body: A Resource Based View Approach for the Branding of a manufacturer.- Case 4 Innovation in Environmental Technologies in China: The Case of Feida’s Power Plant Pollution Control Equipment.- Case 5 Customer Orientation and Brand Performance: A Study of ROBAM.- Case 6 Standing Out in the Crowd in the B2B Market: A Success Story from Xinhai Technology Group.- Case 7 Crafting A Successful Business Strategy: A Case of Zhejiang Yinlun Machinery Co. Ltd..- Case 8 Weixing: A Plastic Pipe Industry Leader Who Succeeded with Manufacturing Upgrading and Long-term R&D Investment.- Case 9 Deli Group: A Five Force Behavioral Culture.- Case 10 Unravelling the Myth of Fotile: The Critical Role of Strategic Positioning in Brand Building.

Martin J. Liu is a Professor of Marketing and Innovation and Associate Dean for Research and Knowledge Exchange at Nottingham University Business School China. Martin has led the development of the “Zhejiang Provincial Branding Academy”, a research and education platform co-founded by UNNC and the Zhejiang Provincial Government in China.

Jun Luo is an Assistant Professor of Marketing & Entrepreneurship at Nottingham University Business School China. Her research focuses on services marketing. Her co-authored research work has appeared in both marketing and management journals, including Journal of Business Research, International Journal of Production Economics, and Asia-Pacific Advances in Consumer Research. 

This book provides an overview of the brand construction process of manufacturing enterprises in Zhejiang province, China. There are now a number of industry-leading enterprises that are trying to build their own brands and manufacture products of higher quality in Zhejiang. The first chapter focuses on the place branding strategy employed by the Zhejiang Provincial Government in launching the “ZhejiangMade” brand to improve the  perception of products made by Zhejiang manufacturing firms and promote them in the domestic and international markets. In the following nine chapters, the editors bring together case studies from nine leading enterprises in Zhejiang, including Baoxiniao, Shuanghuan, Feida, ROBAM, Xinhai, Yinlun, Weixing, Deli and Fotile, providing an analysis of their branding process.


Martin J. Liu is a Professor of Marketing and Innovation and Associate Dean for Research and Knowledge Exchange at Nottingham University Business School China. Martin has led the development of the “Zhejiang Provincial Branding Academy”, a research and education platform co-founded by UNNC and the Zhejiang Provincial Government in China.

Jun Luo is an Assistant Professor of Marketing & Entrepreneurship at Nottingham University Business School China. Her research focuses on services marketing. Her co-authored research work has appeared in both marketing and management journals, including Journal of Business Research,International Journal of Production Economics, and Asia-Pacific Advances in Consumer Research. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia