• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Children's Reading and Spelling: Beyond the First Steps » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Children's Reading and Spelling: Beyond the First Steps

ISBN-13: 9780631234036 / Angielski / Miękka / 2009 / 320 str.

Terezinha Nunes
Children's Reading and Spelling: Beyond the First Steps Nunes, Terezinha 9780631234036  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Children's Reading and Spelling: Beyond the First Steps

ISBN-13: 9780631234036 / Angielski / Miękka / 2009 / 320 str.

Terezinha Nunes
cena 194,86
(netto: 185,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book extends models of early literacy, analyzing how children's reading and spelling skills develop throughout their school career.


  • An account of how a child's reading and spelling develop which goes beyond the early years
  • Shows that there are radical changes in the way children read and spell as they get older
  • Describes a new theory about the learning that goes on in the later stages of reading and spelling
  • Makes clear the educational implications of this theory
  • The authors' research has previously contributed to the 'literacy hour' - a government initiative to improve the teaching of literacy skills in UK schools

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Education > Teaching - Subjects - Language Arts
Psychology > Education & Training
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780631234036
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000024582
Ilość stron:
320
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
23.04 x 16.03 x 1.45
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

 

List of Figures.

List of Tables.

Preface and Acknowledgements.

1 Learning to Spell: What is the Problem.

2 From Letter–Sound to Grapheme–Phoneme Relationships: The Case of Consonant Digraphs.

3 Spelling Vowels: Digraphs and Split Digraphs.

4 How Children Learn and Can be Taught about Conditional Rules.

5 Morphemes and Spelling.

6 The Importance of Morphemes.

7 Teaching Children about Morphemes.

8 A Framework for Understanding how Children Learn to Read and Spell English Words.

References.

Index

Professor Terezinha Nunes, Department of Education, Child Development and Learning, University of Oxford.

Peter Bryant is a Senior Research Fellow at the Department of Education, University of Oxford and a Visiting Professor at Oxford Brookes University.

Children′s Reading and Spelling draws upon internationally renowned research to extend models of early literacy. While most psychologists have concentrated on the ways in which very young children begin to read and spell, here the focus shifts to how these skills are developed beyond the initial stages.

As children mature, their approach to reading and spelling alters radically, and evidence suggests these changes continue throughout their school career. Authors Terezinha Nunes and Peter Bryant theorize that children use both informal experiences as well as more formalized instruction to devise their own conditional spelling rules. Ideas are presented in an interesting and accessible way, and potential educational implications are thoroughly examined. This innovative research has much to offer professionals and parents alike.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia