• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Children and Media in India: Narratives of Class, Agency and Social Change » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Children and Media in India: Narratives of Class, Agency and Social Change

ISBN-13: 9781138929470 / Angielski / Twarda / 2016 / 224 str.

Shakuntala Banaji
Children and Media in India: Narratives of Class, Agency and Social Change Shakuntala Banaji 9781138929470 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Children and Media in India: Narratives of Class, Agency and Social Change

ISBN-13: 9781138929470 / Angielski / Twarda / 2016 / 224 str.

Shakuntala Banaji
cena 780,44
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Is the bicycle, like the loudspeaker, a medium of communication in India? Do Indian children need trade unions as much as they need schools? What would you do with a mobile phone if all your friends were playing tag in the rain or watching Indian Idol? Children and Media in India illuminates the experiences, practices and contexts in which children and young people in diverse locations across India encounter, make, or make meaning from media in the course of their everyday lives. From textbooks, television, film and comics to mobile phones and digital games, this book examines the media available to different socioeconomic groups of children in India and their articulation with everyday cultures and routines. An authoritative overview of theories and discussions about childhood, agency, social class, caste and gender in India is followed by an analysis of films and television representations of childhood informed by qualitative interview data collected between 2005 and 2015 in urban, small-town and rural contexts with children aged nine to 17. The analysis uncovers and challenges widely held assumptions about the relationships among factors including sociocultural location, media content and technologies, and children s labour and agency. The analysis casts doubt on undifferentiated claims about how new technologies affect, endanger and/or empower, pointing instead to the importance of social class and caste in mediating relationships among children, young people and the poor. The analysis of children s narratives of daily work, education, caring and leisure supports the conclusion that, although unrecognised and underrepresented, subaltern children s agency and resourceful conservation makes a significant contribution to economic, interpretive and social reproduction in India. "

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Children's Studies
Social Science > Regional Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Internationalizing Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138929470
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000379160
Ilość stron:
224
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Shakuntala Banaji is Associate Professor of Media and Communications and Programme Director for the Master’s in Media, Communication and Development at the London School of Economics, UK. She is the winner of numerous awards for teaching excellence. Her books include Reading Bollywood and The Civic Web.

Banaji, Shakuntala Shakuntala Banaji is a Lecturer in the Department ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia