Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Children, Childhood, and Everyday Life: Children's perspectives, 2nd Edition (HC) » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Children, Childhood, and Everyday Life: Children's perspectives, 2nd Edition (HC)
ISBN-13
: 9781641131704 / Angielski / Twarda / 2018 / 264 str.
Mariane Hedegaard
;
Karin Aronsson
;
Charlotte Højholt
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Children, Childhood, and Everyday Life: Children's perspectives, 2nd Edition (HC)
ISBN-13
: 9781641131704 / Angielski / Twarda / 2018 / 264 str.
Mariane Hedegaard
;
Karin Aronsson
;
Charlotte Højholt
cena
578,04
zł
(netto: 550,51 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 541,82 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education
>
Special Education - Behavioral, Emotional & Social Disabilities
Education
>
Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Education
>
Educational Psychology
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641131704
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
264
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Rethinking Development: Situated Studies of Children’s Perspectives, Karin Aronsson, Mariane Hedegaard, Charlotte Højholt, and Oddbjørg Skjær Ulvik.
Section I: Family Life As A Social Arena.
Children’s Creative Modeling of Conflict Resolutions in Everyday Life: Family Life as a Site of Learning and Development, Mariane Hedegaard.
Daily Practices and The Time Politics of Family Life, Karin Aronsson. Money Talks: Children’s Consumption and Becoming in the Family, Lucas Gottzén.
Constructions of a Culturally Adequate Child: Foster Parents’ Developmental Goals and Strategies for Their Foster Children, Oddbjørg Skjær Ulvik.
Section II: The Social Landscape Of Schools And Residential Care.
Children’s Perspectives and Learning Communities, Charlotte Højholt.
Family Problems: Exploring Dilemmas and Complexities of Organizing Everyday Family Life, Dorte Kousholt.
Paradoxes of Inclusion: Administrative Procedures and Children’s Everyday Lives, Maja Røn-Larsen.
Using the Child Perspective to Support Children With Severe Impairments in Becoming Active Subjects, Louise Bøttcher.
Residential Care and Children’s Development of Agency in Everyday Life, Ida Schwartz.
Section III: Children’s Own Reflections On Social Life And Development.
“Being Oneself” and “Being of Use”: On Children’s Appropriation of Values, Ruth E. Toverud.
Being a Child, Coming of Age: Exploring Processes of Growing Up, Liv Mette Gulbrandsen.
Social Identity in Transition: Two Boys’ Stories When Changing School, Ditte Winther-Lindqvist.
“Remaining the Same” and Children’s Experience of Development, Pernille Hviid.
Udostępnij
Czytaj nas na: